کد خبر: 58494 A

تصاویری که سلن دیون از خانواده‌اش منتشر کرد

تصاویری که سلن دیون از خانواده‌اش منتشر کرد

سلن دیون خواننده فیلم "تایتانیک" در اقدامی کم سابقه تصاویری از خود در کنار فرزندانش منتشر کرد و از لذت‌های مادر بودن نوشت.

ایران آرت: سلن‌ دیون مادر سه فرزند، تصویری نادر از خود در کنار فرزندانش در جشن روز مادر را به اشتراک گذاشت. این ستاره فرانسوی-کانادایی تصویری از خود را که در محاصره سه فرزندش و سگ‌های خانواده بود، روی پتو بزرگ و سفید در فضای باز نشسته بود را به اشتراک گذاشت.

سلن 53 ساله، در توضیح عکس نوشت: "چه کسی بهترین روز را دارد، من، مادر بچه ها؟" سپس وی افزود: "مادر بودن چه امتیاز بزرگی است! روز مادر مبارک! با تمام عشقم، سلن."

سلن مادر رنه‌چارلز 20 ساله و دوقلوهای 10 ساله نلسون و ادی است. رنه در ادامه راه مادر مشهورش، به موسیقی می‌پردازد و اواخر ژانویه اولین هیپ هاپ خود را منتشر کرد.

382196_107

او با افتخار پیوندی را از موسیقی جدید پسر اول خود که آن را ضبط کرده به اشتراک گذاشت: من به پسرم بسیار افتخار می‌کنم. عشق من به او بسیار قوی است و این تأثیر زیادی می‌گذارد که یکی از علایق او نیز یکی از علاقه های من است. سلن در همان ماه نیز به مناسبت تولد بیستمین سالگرد تولد پسرش در 25 ژانویه به او تبریک گفت.

382194_599

سلن‌ دیون با مدیر برنامه‌هایش انجیل ازدواج کرده بود. رابطه آنها در سال ۱۹۸۸ وقتی شروع شد که سلن دیون ۱۳ ساله و انجیل ۳۹ ساله بود. انجیل در سال ۲۰۱۶ در ۷۳ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

 

سلن دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین