کد خبر: 58553 A

لیدی گاگا: در نوجوانی به فروپاشی روانی رسیدم/ ماجرای تلخ تجاوز در ۱۹ سالگی

لیدی گاگا: در نوجوانی به فروپاشی روانی رسیدم/ ماجرای تلخ تجاوز در ۱۹ سالگی

لیدی گاگا ۳۵ ساله به وینفری می‌گوید چگونه وقتی ۱۹ ساله و جویای نام در عرصه موسیقی بوده، پس از تجاوز یک پرودوسر موسیقی به "فروپاشی کامل روانی" رسیده است.

ایران آرت: لیدی گاگا در مصاحبه با "اپرا وینفری" در سریال جدید "منی که نمی‌توانی ببینی" (The Me You Can’t See) اپل تی‌وی‌+ از تجربه تجاوز جنسی در سنین نوجوانی گفته است.

در اولین قسمت از این سریال پنج اپیزودی به تهیه‌کنندگی "اپرا وینفری" و "پرنس هری"، گاگا ۳۵ ساله به وینفری می‌گوید چگونه وقتی ۱۹ ساله و جویای نام در عرصه موسیقی بوده، پس از تجاوز یک پرودوسر موسیقی به "فروپاشی کامل روانی" رسیده است. 

به گزارش 30نما، گاگا که در گذشته نیز از تجربه آزار جنسی گفته بود اضافه می‌کند: "اسم آن فرد را نمی‌گویم. این جنبش "من هم" (MeToo) را درک می‌کنم، درک می‌کنم که بعضی افراد مشکلی با آن ندارند، اما من نه. هرگز نمی‌خواهم با آن فرد دوباره مواجه شوم."

گاگا ادامه می‌دهد: "این سیستم بسیار متجاوزانه و خطرناک است. ابتدا، دردی بی‌حد و اندازه احساس کردم اما بعد بی‌حس شدم. تا چندین و چند هفته بعد ناخوش بودم و بعد متوجه شدم که همان درد و رنجی است که وقتی آن فرد به من تجاوز کرد و مرا در حالی که باردار بودم گوشه‌ای رها کرد. در خانه والدینم بودم چون بیمار بودم و حالت تهوع داشتم، چون با من بدرفتاری شده بود."

گاگا اضافه می‌کند: "تا چند سال، آن دختر سابق نشدم. درد را به همان شکلی حس می‌کردم که وقتی به من تجاوز شد حس کرده بودم. اسکن‌ها و ام‌آر‌آی‌های بسیاری داشتم اما آن‌ها چیزی پیدا نمی‌کردند. اما بدن شما فراموش نمی‌کند."

گاگا که در سال ۲۰۱۲ بنیاد "همین‌گونه متولد شده‌ام" (Born This Way) را برای افرادی که با مشکلات روانی دست به گریبانند تأسیس کرده، اعتراف می‌کند که از زمان کودکی با مشکلات روانی مواجه است: "پیش‌تر جیغ می‌زدم و خودم را به دیوار می‌کوبیدم. می‌دانید چرا نباید خودتان را زخم کنید؟ می‌دانید چرا نباید خودتان را به دیوار بکوبید؟ می‌دانید چرا نباید به خودتان صدمه بزنید؟ چون حس بدتری پیدا می‌کنید. فکر می‌کنید که حس بهتری خواهد داشت. اما کمکی نمی‌کند. همیشه به مردم می‌گویم: "با یک نفر حرف بزنید، چیزی را به دیگران نشان ندهید."

گاگا می‌گوید فرایند التیام به کندی پیش می‌رود: "حتی اگر شش ماه فوق‌العاده سپری کنم، با یک بار حس بد داشتن تحریک خواهد شد."

 

لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین