کد خبر: 58709 A

همخوانی لیدی گاگا با بازیگر سریال فرندز

همخوانی لیدی گاگا با بازیگر سریال فرندز

لیدی گاگا یکی از مهمانان این برنامه است و به نوشته "ورایتی" قرار است ترانه "گربه بدبو" (Smelly Cat) را با لیسا کودرو همخوانی کند.

ایران آرت: بن وینستون کارگردان ویژه برنامه "دوستان: تجدید دیدار" (Friends: Reunion Special) در مصاحبه با "ورایتی" می‌گوید در سال ۲۰۲۰ وقتی تنها ۱۰ روز با کارگردانی برنامه فاصله داشته، رو به همسرش کرده و گفته: "گاهی آرزو نمی‌کنی که کاش می‌شد دکمه توقف را زد و وقت بیشتری به دست آورد؟" چند روز بعد، تولید تمامی پروژه‌های هالیوود به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و ضبط ویژه برنامه "دوستان" (Friends) نیز یک سال به تعویق افتاد.

وینستون در مورد اینکه چگونه خودش را برای کارگردانی این برنامه مهیا کرده می‌گوید: "تمامی ۲۳۶ اپیزود را دیدم، چند کتاب در مورد سریال دیدم، و از طریق "زوم" چند بار با بازیگران ملاقات کردم تا آن‌ها را بهتر بشناسم." این ویژه برنامه که طی دو روز تولید شده، برای اولین بار پس از ۱۷ سال "جنیفر انیستون"، "لیسا کودرو"، "کورتنی کاکس"، "دیوید شویمر"، "متیو پری" و "مت له‌بلانک" را زیر یک سقف جمع کرد.

"لیدی گاگا" یکی از مهمانان این برنامه است و به نوشته "ورایتی" قرار است ترانه "گربه بدبو" (Smelly Cat) را با "لیسا کودرو" همخوانی کند. وینستون می‌گوید: "به لیسا گفتم: "برای خواندنش آمادگی داری؟" گفت: "بله، جالب خواهد بود. چند اسم را بررسی کردیم و بعد در مورد گاگا به توافق رسیدیم که اگر بتوانیم او را گیر بیاوریم، زیرا گاگا همان‌طور که در برنامه می‌گوید، از بسیاری جهات به "فیبی" احساس نزدیکی می‌کند. لحظه بسیار زیبایی بود. و لیدی گاگا فرصت را غنیمت شمرد تا انجامش دهد." کودرو و گاگا برای اجرای ترانه تمرین نکرده‌اند. وینستون می‌گوید: "با دو گیتار همان جا نشستیم و با لیسا و گاگا رویش کار کردیم."

وینستون می‌گوید اولین کات ویژه برنامه سه ساعت بوده است، اما چیزی به نام "کات وینستون" در آینده منتشر نخواهد شد: "[صحنه‌های حذف شده] بی‌ارزش بودند. معتقدم که اگز به کات نهایی راه پیدا نکنند، یعنی به اندازه کافی خوب نیستند. صحنه‌های اضافی در کار نخواهد بود."

به گزارش 30نما، این کارگردان می‌گوید از ابتدا تصمیم گرفته که تمامی عوامل شخصاً در برنامه حاضر شوند، اما به "جیمز مایکل تایلر" بازیگر نقش "گانتر" اجازه دادند از راه دور حضور پیدا کند: "اگر او نمی‌آمد، احساس می‌کردم که چیزی کم است چون او شخصیتی بسیار محبوب در نزد هواداران است."

وینستون در ادامه مصاحبه می‌گوید بخش محبوبش در این ویژه برنامه لحظاتی است که بازیگران فیلمنامه یکی از اپیزودها را می‌خوانند: "از آن‌ها با چهار دوربین متحرک فیلمبرداری کردیم. روش پیچیده‌ای است چون نباید دوربین‌ها مقابل هم ظاهر شوند. علم خودش را دارد. تقریباً مثل صحنه افتتاحیه "سگ‌های انباری" (Reservoir Dogs) بود جایی که از آن رؤسای مافیا فیلمبرداری می‌کنند. واقعاً‌ می‌خواستم این احساس ایجاد شود که آن‌ها در اتاق تنها هستند. اگر با یک میز دراز یا مربعی فیلمبرداری می‌شد تا این اندازه زیبا از آب درنمی‌آمد. در آن لحظه تنها آن بازیگران بودند که اهمیت داشتند."

وینستون اعتراف می‌کند که تهیه‌کنندگی مراسم اهدای جوایز گرمی بسیار پراسترس‌تر از ویژه برنامه "دوستان" بوده چون گرمی یک برنامه زنده تلویزیونی بیش از سه ساعته است، در حالی که برای تدوین ویژه برنامه وقت کافی در اختیارش بوده است.

 

لیدی گاگا سریال فرندز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین