کد خبر: 58791 A

حمید صفت چه زمانی از زندان آزاد می‌شود؟

حمید صفت چه زمانی از زندان آزاد می‌شود؟

وکیل حمید صفت، خواننده موسیقی رپ که به اتهام قتل همسر مادرش در زندان است، درباره روند پرونده او توضیحاتی را ارائه کرد.

ایران آرت: وکیل حمید صفت از طی شدن روال قانونی پرونده موکلش خبر داد و گفت: هیچ اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده و خواهشمندم افراد شایعه سازی نکنند.

حسین شاهرخی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: چند روزی است که برخی سایت‌های خبری اخبار مختلفی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده حقوقی موکلم حمید صفت منتشر می‌کنند که این اخبار صحت ندارد.

وی افزود: همان طور که می‌دانید پرونده حمید صفت در تاریخ ٢٣ / ١٢ / ١٣٩٩ منتهی به صدور حکم قصاص از شعبه ١٠ دادگاه کیفری یک استان تهران شد اما بنا بر مستندات، دلایل و مدارک موجود اعتراض و فرجام خواهی در مهلت مقرر به عمل آمد که رأی دادگاه در دیوان عالی کشور نقض و قتل غیر عمد تشخیص داده شد.

وکیل حمید صفت گفت: هنوز هیچ خبر و یا اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است و اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد.

شاهرخی گفت: بدیهی است بعد نقض حکم در دیوان عالی کشور موضوع در شعبه هم عرض تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت، پیگیری پرونده همچنان ادامه دارد و ما به اجرای عدالت و کشف حقیقت امیدوار و خوش بین هستیم.

وی درخواست کرد: از تمامی هنردوستان و اصحاب رسانه درخواست می‌کنم اخباری که منبع و نقل قول مشخصی ندارند را منتشر نکنند چراکه این اخبار فقط باعث تشویش اذهان عمومی و دل‌نگرانی هواداران، دوستان و آزار و اذیت خانواده موکلم می‌شود.

 

حمید صفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین