کد خبر: 59000 A

جشن پایان کرونا با برگزاری یک کنسرت بزرگ

جشن پایان کرونا با برگزاری یک کنسرت بزرگ

این کنسرت زنده، بخشی از برنامه‌های ویژه‌‌ای است که به مدت یک هفته در نیویورک برگزار می‌شود و در آن جمعی از هنرمندان سرشناس حضور خواهند داشت.

ایران آرت: شهردار نیویورک از برگزاری کنسرت بزرگی در "سنترال پارک" یا "پارک مرکزی" این شهر با حضور ستاره‌های بزرگ موسیقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، او روز دوشنبه گفت که این‌ کنسرت، جشن بزرگی به مناسبت پایان همه‌گیری ویروس کرونا و بازگشت زندگی به شهر نیویورک است.

این کنسرت زنده، بخشی از برنامه‌های ویژه‌ ای است که به مدت یک هفته در نیویورک برگزار می‌شود.

نیویورک یکی از مراکز شیوع گسترده کرونا در آمریکا بود، ولی با افزایش میزان واکسیناسیون و کاهش تعداد مبتلایان، به شرایط عادی بازگشته است. 

بیل دبلازیو به اسامی ستاره‌هایی که در این کنسرت حضور دارند، اشاره‌ای نکرد، ولی به گفته او، کلایو دیویس، تهیه‌کننده مشهور آ‌مریکایی گروهی از بهترین هنرمندان موسیقی جهان را برای این برنامه انتخاب کرده است.

به نوشته نیویورک تایمز، این کنسرت احتمالا در تاریخ ۱۹ اوت در سنترال پارک برگزار خواهد شد.

گزارش شده است که تماشاگران در دو بخش جداگانه قرار می‌گیرند، و افراد واکسینه شده و واکسینه نشده از یکدیگر فاصله خواهند داشت. هفتاد درصد بلیت‌های کنسرت به افراد واکسینه شده فروخته خواهد شد.

هوای دلپذیر بهاری، باعث شده است تا خیابان‌ها، رستوران‌ها، و پارک‌های نیویورک بار دیگر فعال شوند، و زندگی در این کلان‌شهر به تدریج به شرایط عادی پیش از همه‌گیری ویروس کرونا بازمی‌گردد.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک نیز در جریان یک کنفرانس خبری جداگانه گفت که هنگامی که ۷۰ درصد از شهروندان این ایالت حداقل یک دز واکسن کرونا دریافت کنند، اکثر محدودیت‌های باقی‌مانده را لغو می‌کند.

 

کنسرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین