کد خبر: 59082 A

کنسرت متفاوتی که روی کامیون برگزار شد

کنسرت متفاوتی که روی کامیون برگزار شد

اعضای ارکستر جشنواره بوداپست با اجرای آثار کلاسیک روی یک کامیون در حال حرکت، از شهروندان دعوت کردند که به تماشای برنامه‌های این ارکستر بروند.

ایران آرت: ارکستر جشنواره بوداپست با اجرای قطعات کلاسیک در کوچه و خیابان‌های پایتخت مجارستان، آغاز دوباره فعالیت‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پنج نفر از اعضای این گروه به رهبری ایوان فیشر، با اجرای آثار کلاسیک روی یک کامیون در حال حرکت، از شهروندان دعوت کردند که به تماشای برنامه‌های ارکستر جشنواره بوداپست بروند.

این ابتکار نامتعارف به منظور تشویق مجارستانی‌ها برای بازگشت به مراکز فرهنگی و هنری برگزار می‌شود؛ مراکزی که در یک سال گذشته به دلیل همه‌‌گیری ویروس کرونا تعطیل بودند یا برنامه‌های آنها به صورت مجازی برگزار می‌شد.

025

ارکستر جشنواره بوداپست یکی از شناخته‌شده‌ترین گروه‌های موسیقی کلاسیک اروپا است که در سال ۱۹۸۳ توسط ایوان‌فیشر و زولتان کوچسیس، نوازنده پیانو و آهنگساز فقید مجاری، شکل گرفت.

این ارکستر پس از یک سال تعطیلی اخیرا بلیت‌‌فروشی کنسرت‌هایش را با حضور تماشاگران محدود از سر گرفته است و فصل جدید برنامه‌های سالانه خود را از ماه سپتامبر آغاز می‌کند.

01

 

موسیقی موسیقی کلاسیک ارکستر جشنواره بوداپست ایوان فیشر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین