کد خبر: 59370 A

بریتنی اسپیرز از هوادارانش عذرخواهی کرد

بریتنی اسپیرز از هوادارانش عذرخواهی کرد

ستاره پاپ در اینستاگرام خود که بیش از سی میلیون و ششصد هزار دنبال کننده دارد نوشت که به دلیل "غرورش" تا پیش از این درباره رنج‌هایش صحبت نکرده است.

ایران آرت: بریتنی اسپیرز، خواننده و ستاره موسیقی پاپ آمریکا از هوادارانش به خاطر اینکه در حالیکه از بودن زیر قیمومیت پدرش در رنج بوده، تظاهر می کرده که همه چیز خوب است، عذرخواهی کرد.

او در اینستاگرام خود که بیش از سی میلیون و ششصد هزار دنبال کننده دارد نوشت که به دلیل "غرورش" تا پیش از این درباره رنج‌هایش صحبت نکرده است.

او نوشت: "من این مسائل را مطرح کردم چون نمی‌خواهم مردم فکر کنند زندگی من عالی است چون قطعا اینطور نیست و اگر شما این هفته خبرها درباره من را خواندید، حتما می‌دانید که واقعا اینطور نیست."

به نوشته بی‌بی‌سی، بریتنی اسپیرز از هوادارانش به خاطر "پنهان کردن حقیقت" عذرخواهی کرد و افزود: "من به خاطر غرورم اینکار را کردم و از به اشتراک گذاشتن آنچه بر من می‌گذشت، احساس شرمندگی می‌کردم..." اما راستش چه کسی است که نخواهد در اینستاگرامش فقط خوشی‌ها را منعکس کند.

او دیروز در جلسه دادگاه در حالیکه اشک میریخت از "رنج‌هایی" که در طول ۱۳ سال قیمومیت پدرش کشیده است، پرده برداشت و خواستار تغییر قیمومیت از پدرش به فرد مورد نظرش شد.

در سال ۲۰۰۸ دادگاه جیمی اسپیرز را که پدر این ستاره پاپ است به عنوان قیم او منصوب کرد. این حکم پس از بستری شدن این ستاره پاپ در بیمارستان به خاطر نگرانی در مورد وضعیت سلامت روانی صادر شد.

 

بریتنی اسپیرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین