کد خبر: 59926 A

بازیگر ۵۷ ساله در نقش سلین دیون ۱۲ ساله!

بازیگر ۵۷ ساله در نقش سلین دیون ۱۲ ساله!

منتقد "ونتی فر" می‌گوید: تصویر یک بازیگر ۵۷ ساله در نقش سلین دیون ۱۲ ساله در "آلین" باید روی کاخ جشنواره کن نقش زده شود!

ایران آرت: فیلم بیوگرافیکال "آلین" (Aline) "سلین دیون" که در آن یک بازیگر ۵۷ ساله نقش خواننده را در پنج سالگی بازی می‌کند با پنج دقیقه تشویق ایستاده در کن مواجه شده است. "آلین" به کارگردانی و بازی "والری لمرسیه" به دلایل حقوقی موفق نشده نام "سلین دیون" را یدک بکشد، اما مشخصاً از زندگی این خواننده فرانسوی-کانادیی الهام گرفته شده است. به همین علت نام این خواننده در فیلم "آلین دیو" است.

این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و مخاطبین و منتقدین را شگفت‌زده کرد. "ریچل هندلر" منتقد "والچر" در صفحه توییتر خود "آلین" را به‌شدت غریب و احمقانه" می‌خواند اما آن را "یک لذت واقعاً عجیب" می‌داند. او اعتراف می‌کند که در لحظاتی دچار "احساس وحشت" شده است.

به گزارش 30نما، یکی از بخش‌های زندگی دیون که در فیلم بازسازی شده ازدواجش با "رنه آنژلیل" است که البته نام "گای-کلود کامار" بر او گذاشته شده. دیگر رویدادهای الهام‌گرفته‌شده از زندگی دیون خواندن ترانه "قلبم ادامه خواهد داد" (My Heart Will Go On) در مراسم اسکار سال ۱۹۹۸ و خرید یک عمارت عظیم است.

یکی از تصمیمات عجیب فیلم، نقش‌آفرینی لمرسیه ۵۷ ساله در تمامی مقاطع و سنین زندگی دیون از جمله سن پنج و دوازده سالگی اوست. "کایل بوکنان" منتقد "نیویورک تایمز" می‌نویسد: "هیچ‌وقت فیلمی چون این ندیده‌ام. آلین در دوران کودکی، به عنوان یک حضور سینمایی، کمتر شبیه شخصیت اصلی شده و بیشتر به نظر می‌رسد که آماده است تا "ورا فارمیگا" را در فیلم بعدی "احضار" (Conjuring) بترساند." او اضافه می‌کند: "حتی صحنه‌های دراماتیک صریح‌تر فیلم کمی دیوانه‌وار به نظر می‌رسند."

"ریچارد لاسون" منتقد "ونتی فر" می‌گوید: "تصویر یک بازیگر ۵۷ ساله در نقش سلین دیون ۱۲ ساله در "آلین" باید روی کاخ جشنواره کن نقش زده شود."

 

سلن دیون سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین