کد خبر: 60502 A

بریتنی اسپیرز آزاد شد

بریتنی اسپیرز آزاد شد

هواداران بریتنی اسپیرز سالهاست شعار "بریتنی را آزاد کنید" سر می‌دهند و حالا به نظر می‌رسد با کنار رفتن پدر این خواننده از پرونده قیمومیت او، بریتنی به آزادی رسیده باشد.

ایران آرت: پدر بریتنی اسپیرز می‌گوید که از پرونده قیمومیت کنار خواهد رفت. این اقدام آقای اسپیرز پس‌ازآن صورت گرفت که بریتنی اسپیرز گفت تا زمانی که کنترل زندگی شخصی و حرفه‌ای در دست پدرش باشد، برنامه هنری اجرا نخواهد کرد.

وکلای جیمز پی. اسپیرز گفته‌اند که او قصد دارد با دادگاه همکاری کند تا انتقال برنامه‌ریزی‌شده کنترل اموال بریتنی به قیم جدید را تضمین کند، هرچند معتقد است که نباید فوراً برکنار شود.

پدر بریتنی اسپیرز در یک تغییر جهت ناگهانی پس از بیش از یک سال درگیری در دادگاه و نبرد بسیار طولانی‌تر در پشت‌صحنه، موافقت کرد تا سرانجام از نقش طولانی‌مدت خود در نظارت بر امور مالی بریتنی اسپیرز کنار رود. پدر بریتنی بخشی از برنامه نظارت بر اموال و قیمومیت این خواننده بود که با تصمیم دادگاه از سال ۲۰۰۸ کلیه امورات زندگی او را اداره کرده است.

به نقل از ایندیپندنت، بریتنی اسپیرز بارها درباره سوءاستفاده قیم‌ها از او صحبت کرده و می‌گوید «از پدرش می‌ترسد». اسپیرز گفته است تا زمانی که پدرش قیم او باشد، روی صحنه نخواهد رفت. وکیل جدید این خواننده اخیراً به دادگاه مراجعه کرد تا درخواست کند آقای اسپیرز بلافاصله تعلیق یا از سمت خود به‌عنوان محافظ و قیم دارایی‌ها برکنار شود.

در ابتدا آقای اسپیرز به این درخواست اعتراض کرد، اما در آخرین جلسه دادگاه وکلای آقای اسپیرز گفتند درحالی‌که «هیچ دلیل واقعی برای تعلیق یا برکناری» آقای اسپیرز وجود ندارد، اما او قصد دارد با دادگاه همکاری کند تا «انتقال منظم و برنامه‌ریزی‌شده» اموال به یک قیم جدید را تضمین کند.

بریتنی سال‌ها در برابر سختگیری‌های سرپرستی اعتراض کرده و از پدرش و نظارت ظالمانه و غیرضروری او، با توجه به موفقیت بریتنی به‌عنوان یک خواننده، شکایت می‌کرد. این موارد اخیراً با دسترسی به سوابق محرمانه دادگاه فاش شده است.

بریتنی پدرش را به سو مصرف الکل متهم کرده و گفت از طرف او با بدرفتاری فیزیکی و زبانی روبرو است. او از تابستان گذشته رسماً در دادگاه به دنبال تغییرات اساسی در برنامه قیمومیت بوده است.

این خواننده اخیراً برای اولین بار به‌صورت عمومی درباره جزییات برنامه قیمومیت صحبت کرد و ضمن درخواست از دادگاه برای پایان بخشیدن به برنامه قیمومیت گفت که مسئولان این طرح باید زندانی شوند.

 

بریتنی اسپیرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین