کد خبر: 61079 A

بازگشت رضا صادقی به صحنه پس از دو سال

بازگشت رضا صادقی به صحنه پس از دو سال

رضا صادقی از برگزاری تور کنسرت‌هایش در کشورهای آمریکا و کانادا خبر داد.

ایران آرت: رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ در کشورمان همانند بسیاری از هنرمندانی که طی دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا از حضور در صحنه و اجرای موسیقی زنده به دور بود پس از مساعدتر شدن شرایط جهانی، تصمیم گرفت تا تور کنسرت های بین المللی خود را آغاز کند.

رضا صادقی با انتشار ویدئویی از کنسرت های خود در اینستاگرامش عنوان کرد: "من همه عمرم و روی صحنه نفس کشیدم، از اولین اهنگنم " رویای شیرین " سال ٧١ و اولین اجرا سال ٧٣ تا امروز ، همه باورهام و رویاهام و عاشقانه هام و با صحنه و حس خوب مردمم ساختم و این نزدیک به دوسال دوری از صحنه من و ١٠ سال پیر کرد.

خوشحالم با تور بزرگ کانادا و امریکا به صحنه برمیگردم ، تاریخهای کنسرت کانادا مشخص شد و بزودی تاریخهای امریکا رو هم اعلام میکنیم .

با همه قلبم کنار ایرانیهای بیرون از وطن خواهم بود و باهم همصدا میشیم. ممنون از میلاد ماهان و کمپانی لیما برای این حس خوب و برگذاری این همصدایی ..

لطفا به دوستان در کانادا و امریکا اطلاع بدید که " ما همیشه، همصدا، باهمیم ".

به امید باز شدن صحنه های ایران عزیزمون و دوباره خاطره بازیها …

رضا صادقی و خانواده او نیز به بیماری کرونا مبتلا شده و مدتی را در قرنطینه سپری کرده بود.

رضا صادقی"

این خواننده که کنسرت های بسیاری در کشورهای مختلف جهان برگزار کرده است با ترانه مشکی رنگه عشقه، به شهرت زیادی دست یافت و در طی دوران فعالیت موسیقی خود آلبوم و تک آهنگ های بسیاری را برای علاقه مندان ارائه کرده است.


 

رضا صادقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین