کد خبر: 61736 A

آلبوم ۳۰ ادل پاییزی شد/ روایت ستاره پاپ از سال‌های پر اضطراب زندگی‌اش

آلبوم ۳۰ ادل پاییزی شد/ روایت ستاره پاپ از سال‌های پر اضطراب زندگی‌اش

چهارمین آلبوم استودیویی ادل، خواننده مشهور بریتانیایی حدود یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

ایران آرت: ادل، ستاره مشهور موسیقی پاپ با انتشار پستی در اینستاگرام، تاریخ چهارمین آلبوم رسمی خود با نام "۳۰" را ۱۹ نوانبر مصادف با ۲۸ آبان اعلام کرد.

تک آهنگ Easy on me از این آلبوم روز جمعه ۲۳ مهرماه منتشر خواهد شد.

ادل به تازگی در مصاحبه‌ای که با ماهنامه مد آمریکایی «ووگ» انجام داده، از سپری کردن سالهایی «پراضطراب» سخن گفته که حتی باعث «گوشه گیری» او شده بود.

او می‌گوید تلاشش برای دوری گزیدن از مردم از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده است؛ یعنی از زمانی که لغو دو برنامه‌اش در ورزشگاه ومبلی آنهم به دلیل مشکلی که برای صدایش پیش آمده بود، باعث عصبانیت طرفدارانش شد و به همین دلیل او ترجیح داد که برای فرار از خشم مردم، خودش را در خانه‌ای حبس کند.

او اینگونه ادامه می‌دهد: «این همان کاری بود که انجام دادم. من بسیار گوشه‌گیر بودم و مردم عادت کردند که من را گوشه گیر ببینند.»

این خواننده ۳۳ ساله می‌گوید که در همان سالی که او آن را«سال اضطراب» نامیده با سیمون کنکی ازدواج کرده است؛ ادل و سیمون سال‌ها با یکدیگر دوست بودند و او در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز از سیمون کنکی صاحب یک فرزند پسر به نام «آنجلو» شده بود.

او درباره جدایی و طلاق از سیمون کنکی نیز گفت: «هیچ کدام از ما هیچ اشتباهی نکرده‌ایم. هیچکدام از ما به یکدیگر آسیب نرساندیم.» ادل که هم اکنون در لس آنجلس زندگی می‌کند در ادامه می‌گوید: «پس از آن بود که برای یافتن شادی واقعی خود، به سفر رفتم.»

ادل فاش کرد که یکی از آهنگهای آلبوم جدید «۳۰» را با الهام از سخنی از فرزندش نوشته که پس از فروپاشی زندگی مشترکش گفته بود و افزود که برای درمان روحی خود، در کنار ورزش به روش‌های سنتی بسیاری از جمله مدیتیشن حمام صوتی روی آورده است.

 

ادل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین