کد خبر: 63098 A

فاطمه خلیلی، حمید عسگری، سامان احتشامی، تینا، هانیه، پوران / چه خبر از هنرمندان

فاطمه خلیلی، حمید عسگری، سامان احتشامی، تینا، هانیه، پوران / چه خبر از هنرمندان

خبرهای تازه از هنرمندان را بخوانید

ایران آرت: ایران نوشت:  صفحات مجازی اهالی هنر در شبانه روز گذشته اختصاص داشت به کارهای جدید آنها که با مخاطبان خود به اشتراک گذاشتند و همچنین خاطرات و دغدغه‌هایشان.

ابوالفضل‌جلیلی کارگردان و فیلمنامه‌نویس در صفحه مجازی خودتصویری از یک پنجره قدیمی منتشر کرده و در شرح آن نوشت: «این پنجره، پنجره کلاس ششم دبیرستان ابومسلم. بالای میدان منیریه، خیابان میامی است، که سال‌هاست توسط آموزش و پرورش منطقه 11با گل و گچ و آجر مسدود شده تا بلکه در فرصتی ویرانش کنند! آیا امیدی به گشودن این پنجره هست!»


پوران درخشنده هم عکسی از مجسمه مستوره اردلان به اشتراک گذاشته و در شرح آن نوشت: «مستوره اردلان بانویی از دیار کردستان، اولین زن تاریخ‌نگار ایرانی، سال‌هاست که قصد ساختنش رو دارم. امیدوارم میسر شود.»


فرهاد توحیدی‌مقدم به بازی تیم هندبال زنان درجام جهانی اشاره داشته و در شرح آن آورد: «جام جهانی هندبال زنان، بازنده پیروز. پیروز سربلند. فاطمه خلیلی بهترین بازیکن مسابقه ایران و نروژ. زنده‌باد زنان و دختران ایران. پیشرو در علم، هنر، ورزش و مبارزه مدنی.»


تینا پاکروان کارگردان سریال «خاتون» با انتشار متنی از بازیگران و عوامل این کار تشکر و قدردانی کرد: «روزهای سخت فیلمبرداری سریال خاتون تنها و تنها با بهترین و همراه‌ترین بازیگران و عوامل سینمای ایران ممکن بود.» تهیه‌کنندگی این کار را علی اسدزاده برعهده دارد.


جمال رحمتی کاریکاتوریست تصویری‌از کتاب «نگذاردوباره هیچ لعنتی هوایی‌ات نکند» اثر مهتاب خسروشاهی از روزنامه‌نگاران را منتشر کرده است. او طرح جلد این کتاب را انجام داده است.


لیلی عاج، نمایشنامه‌نویس و کارگردان بخشی از تیزر نمایش خود با عنوان «بابا آدم» را منتشر کرده که تهیه‌کنندگی آن را امیرحسین شفیعی برعهده داشته و از 26 آبان تا 26 آذر ماه در سالن چهارسو در حال اجرا است. لیلی عاج کارگردان این اثر در شرح آن نوشت: «تو زندگی میش باشی گرگ می‌زندت.»

هانیه توسلی با انتشار ویدیویی از جنگل‌های هیرکانی از نگرانی خود در حفاظت این میراث باارزش نوشت: «درختان، یکی از اعجاب‌انگیزترین موجودات زنده‌ای هستند که در کره زمین رشد می‌کنند... ‎یکی از مهم‌ترین جنگل‌های باستانی جهان، جنگل‌های هیرکانی هستند که متأسفانه در نیم قرن گذشته بخش اعظمی از آن را از دست داده‌ایم و کمتر از یک‌پنجم آن باقی مانده است. ویلا‌سازی، جاده‌سازی، گردشگری غیر مسئولانه، قاچاق چوب و اخیراً هجوم جمعیت!!! مواردی هستند که موجب از بین رفتن این جنگل‌های زیبا شده‌اند.»
بانیپال شومون بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ویدیویی منتشر کرده که درواقع رونمایی از اولین تیزر فصل دوم «نوار زرد» است که قرار است بزودی از شبکه دو سیما پخش شود. کارگردان این سریال سروش محمدزاده بوده به نویسندگی کریم لک‌زاده وتهیه کنندگی آن را محمدرضا شفیعی برعهده دارند.


علی ضیا هم درصفحه مجازی خود به برنامه زنده «باضیا» که چهارشنبه‌شب‌ها پخش می‌شود اشاره داشته و در متنی آورد: «عاشقا نمی‌بازن... عاشقا برنده‌های اصلی این دنیان... برنده‌ای یا بازنده؟»


سامان احتشامی نوازنده پیانو با انتشار تصویر هوشنگ ظریف تولد این استاد بزرگ را تبریک گفته است. هوشنگ ظریف متولد ۱۶ آذر ۱۳۱۷ در تهران است. او موسیقیدان و نوازنده اهل تار است که اسفند 1398 در گذشت.
بابک زرین آهنگساز، خبر از انتشارتازه‌ترین اثرخود داده با عنوان «لالایی» با صدای حسین خواجه امیری و سعید شریعت که موزیک ویدیوی آن منتشر شد.

بابک شهرکی نوازنده ویولن، ویدیو«کابوس» را به اشتراک گذاشته. اثری به ترانه سرایی وآهنگسازی کامران رسول‌زاده که بابک شهرکی دراین کار همکاری داشته است.

حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ هم از انتشار موزیک ویدیوی جدید خود به نام زندگی خبر داده و آن را به مخاطبانش تقدیم کرده است.

 

حمید عسگری فاطمه خلیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین