کد خبر: 63158 A

بیانسه و ۱۰۰ محصول ۴۸ دلاری برای فروش

بیانسه و ۱۰۰ محصول ۴۸ دلاری برای فروش

بیانسه خواننده و بازیگر سوپر استار در کنار فعالیت هنری شغل های دیگری هم دارد که تنوع و میزان فروش شان حیرت انگیز است.

ایران آرت: بیانسه ۱۰۰ محصول در شغل های متعدد خود به بازار ارائه می کند، و میانگین قیمت این محصولات ۴۸.۴۳ دلار است، اما ببینید تیراژ فروش این محصول ها چقدر بالاست که درآمد حاصل از فروش محصولاتس ۳,۵۷۸,۸۴۰ دلار اعلام شده است.

بیانسه به عنوان یکی از مشهورترین سلبریتی‌های جهان، با آهنگ‌هایی مانند «Single Ladies» و آلبومش «Lemonade» به عنوان یک چهره فرهنگی تاریخ ساز و الهام بخش شناخته می‌شود. در فروشگاه او می‌توانید همه چیز، از ماسک صورت و لیوان گرفته تا پوشاک و دکوراسیون منزل پیدا کنید.

بیانسه جیزل نولز کارتر نام کامل اوست، ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در هیوستون متولد شد و رشد کرد، در کودکی در مسابقات مختلف آواز و رقص شرکت می‌کرد. او در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی به عنوان خواننده اصلی دستینیز چایلد، یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه در تمام دوران، به شهرت رسید. اغلب از بیانسه به عنوان تأثیرپذیر بر سایر هنرمندان یاد می‌شود.

در طول وقفه دستینیز چایلد، بیانسه با ایفای نقش در آستین پاورز: در عضو طلایی، شماره یک باکس-آفیس ایالات متحده، اولین فیلم تئاتر خود را بازی کرد و حرفهٔ انفرادی موسیقی خود را آغاز کرد. او با شش آلبوم استودیویی انفرادی خود، به نخستین هنرمند موسیقی تبدیل شد که شش آلبوم نخستش در شمارهٔ یک بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفته‌اند.

بیانسه با فروش ۱۱۸ میلیون از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان در زمینه موسیقی است.

بیانسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین