کد خبر: 63537 A

لطفن فقط حامد بهداد از میان بازیگران بخواند/ ترانه های تازه پرواز همای، رضا یزدانی و البته جشن جدایی افشین یداللهی در راهند

لطفن فقط حامد بهداد از میان بازیگران بخواند/ ترانه های تازه پرواز همای، رضا یزدانی و البته جشن جدایی افشین یداللهی در راهند

بابک زرین در یک برنامه رادیویی نکاتی تازه از فضای موسیقی ایران گفت

ایران آرت: برنامه موسیقی‌محور «صباهنگ» در رادیو صبا، میزبان بابک زرین، موسیقیدان، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی بود.

زرین از شاگردان بابک بیات و محسن الهامیان بوده‌ است. ساخت موسیقی متن و تیتراژِ چندین فیلم و مجموعهٔ تلویزیونی از جمله رحمان ۱۴۰۰، عاشقانه، تبریز در مه، معمای شاه، متروپل، مأمور بدرقه، مهمان‌پذیر طوبی و ... رابر عهده داشته است.

بابک زرین در این برنامه درباره خوانندگی بازیگران صبت کرد و اشاره‌ای به آلبوم محمدرضا فروتن کرد که با آهنگسازی وی تنظیم شده بود.

بابک زرین افزود: من به تنها بازیگری که توصیه می‌کنم بخواند حامد بهداد است. با توجه به ظرفیتی که از وی سراغ دارم و ترانه‌هایی که خوانده است احساس می‌کنم در خوانندگی نیز موفق است.

او درباره‌ی استقبال مردم از آلبوم موسیقی بازیگران توضیح داد، یک ترانه و اثر هنری باید مورد پسند مخاطب قرار بگیرد برخی از هنرمندان دغدغه اول شان بازیگری است و گروهی دیگر خوانندگی و این روی خروجی کار آنها تاثیرگذار است.

البته در زمان گذشته این شرکت‌ها و کمپانی‌ها بودند که در انتشار و استقبال از یک یک آلبوم یا ترانه تاثیر بسیاری داشتند ولی امروزه این فضای مجازی است که در انتشار یک ترانه و آهنگ نقش به سزایی دارد.

انتشار ترانه «جشن جدایی» با خوانندگی افشین یداللهی

زرین در سالروز تولد افشین یداللهی به خاطره کاری با این هنرمند اشاره کرد و گفت: مرحوم یداللهی آدم شوخ طبعی بود و متعهد به کار، به طوری که تنها ترانه‌سرایی بود که من دیده بودم سر ضبط کارهایش حاضر می‌شد، ترانه را از زبان خواننده می‌شنید و در آخرین لحظات نیز آن‌را اصلاح می‌کرد.

وی در ادامه خبر از انتشار ترانه «جشن جدایی» با خوانندگی افشین یداللهی به مناسبت سالروز تولد این  هنرمند داد و گفت: مرحوم افشین یداللهی از ترانه سرایانی بود که خیلی خوب نیز خوانندگی می‌کرد و به همین دلیل نیز ترانه های ماندگاری داشتند.

بابک زرین در پایان گفتگو درباره آخرین کارهایش گفت: درحال حاضر مشغول آهنگسازی برای خوانندگانی مثل پرواز همای و رضا یزدانی هستم.

حامد بهداد رضا یزدانی پرواز همای افشین یداللهی بابک زرین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین