کد خبر: 6395 A

باب اسفنجی روی صحنه می آید/موزیکال با دیوید بویی، سیندی لوپر و جان لجند

باب اسفنجی روی صحنه می آید/موزیکال با دیوید بویی، سیندی لوپر و جان لجند

موزیکال «باب اسفنجی» از پاییز در برادوی روی صحنه می‌رود.

ایران آرت :  در نمایش موزیکال «باب اسفنجی»، موسیقی‌های اصلی این انیمیشن پرطرفدار از چهره‌های سرشناسی چون دیوید بویی، سیندی لوپر و جان لجند اجرا خواهد شد.

پیش نمایش موزیکال «باب اسفنجی» از ۱۵ آبان (ششم نوامبر) در پالاس تئاتر برادوی آغاز می‌شود و افتتاحیه رسمی نمایش ۱۳ آذر (چهارم دسامبر) خواهد بود. این نمایش موزیکال سال ۲۰۱۶ در شیکاگو روی صحنه رفت.

این نخستین بار است که شبکه تلویزیونی نیکلودین تهیه‌کننده اصلی یک نمایش بزرگ در برادوی می‌شود. در این نمایش موزیکال مجموعه‌ای از موسیقی‌های شناخته شده انیمیشن «باب اسفنجی» گنجانده شده است. استیون تایلر و جو پری از گروه اروسمیت، جان لجند، سارا برلیس و سیندی لوپر از چهره‌های سرشناسی هستند که قرار است در موسیقی این اثر نماشی مشارکت کنند.

انیمیشن تلویزیونی «باب اسفنجی» پیش از این در عرصه سینما شانس خود را آزموده و به موفقیت رسیده بود. فیلم سینمایی «باب اسفنجی: بیرون از آب» با بودجه ۷۳ میلیون دلاری ساخته شد و به فروشی برابر با ۳۲۵ میلیون دلار دست پیدا کرد.

داستان نمایش درباره آتش‌فشانی است که حیات شهر بیکینی باتن و ساکنانش را تهدید می‌کند. در این نمایش ایتن اسلیتر نقش باب اسفنجی را بازی می‌کند. گوین لی، لیلی کوپر و دنی اسکینر دیگر بازیگران این نمایش هستند. تینا لاندائو کارگردان نمایش است.

 

تئاتر برادوی جان لجند باب اسفنجی دیوید بویی سیندی لوپر
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین