کد خبر: 67733 A

گروه موسیقی دایرکشن ، لیام پین ، مایا هنری ، لویی تاملینسون، هری استایلز

بازگشت وان دایرکشن؟ / لیام پین و حاشیه های مایا هنری ، لویی تاملینسون و هری استایلز

بازگشت وان دایرکشن؟ / لیام پین و حاشیه های مایا هنری ، لویی تاملینسون  و هری استایلز

لیام پین (Liam Payne) برای برگشت گروه پسرانه مشهور وان دایرکشن (One Direction) عاجزانه امیدوار است اما این فقط یک طرف ماجراست.

ایران آرت: هستی امیری : در ماه اخیر این هنرمند انگلیسی چندان مورد علاقه ی طرفداران واقع نشده. با غیرفعال بودن در زمینه موسیقی، بهم زدن نامزدی اش با مایا هنری(Maya Henry) ، تغییر چهره شدید با عمل های جراحی زیبایی و ادبیات و طرز حرف زدنش در مصاحبه های اخیرش باعث شده است که افراد زیادی انتفادات شدیدی به او کنند. موضوعی که او را بسیار ناراحت کرده است. 

البته او به تازگی با هم گروهی قبلی دیگرش لویی تاملینسون   (Louis Tomlinson)وقت گذرانده و آلبوم جدید لویی را حمایت کرده، همچنین پس از بد حرف زدن پشت سر هری استایلز (Harry Styles) پست دیگری به اشتراک گذاشت و از استعداد هری هم تعریف کرد. رفتار های کاملا بی عقلانه و در لحظه گرفته شده بدون فکر کردن به نتایج و عواقبش از سمت لیام پین که باعث کمتر شدن طرفدارانش شد. 

با اینکه بازگشت این گروه بزرگترین آرزوی طرفداران وان وایرکشن است، در حال حاضر این تصمیم به نظر کاملا شخصی و خودخواهانه می‌رسد. پس از جدا شدن این گروه، اعضا به دنبال حرفه موسیقی انفرادی خود رفتند. حرفه ای که برای هری استایلز کاملا خوب جواب داد، لویی تاملینسون دو آلبوم پخش کرد، نایل هوران هم با موسیقی به سبک خودش جوایزی برنده شد، اما برای لیام پین به هیچ وجه جالب نبود. به عنوان هنرمند سولو برنامه هایش طبق میل او پیش نرفته است، بنابراین تلاش دارد که دوباره با بقیه پسران گروه ارتباط بگیرد و گروه را برگرداند تا بتواند دوباره به سطح شهرت، دوست داشته شدن و دیده شدن خودش برسد.

 

لیام پین لویی تاملینسون هری استایلز گروه دایرکشن مایا هنری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین