کد خبر: 69089 A

بریتنی اسپیرز| اعتیاد بریتنی اسپیرز| بریتنی اسپیرز و سام اصغری

خطر مرگ بریتنی اسپیرز را تهدید می‌کنند | روایت خانواده بریتنی اسپیرز از وضعیت وحشتناک ستاره پاپ

خطر مرگ بریتنی اسپیرز را تهدید می‌کنند | روایت خانواده بریتنی اسپیرز از وضعیت وحشتناک ستاره پاپ

خانواده بریتنی اسپیرز در مصاحبه‌ای گفتند که مصرف مواد مخدر پدیده موسیقی پاپ در اوایل قرن 21 از سر گرفته شده است و برخی از اعضای خانواده او ادعا می‌کنند که او اکنون به کریستال مت (مت آمفتامین)، مشتق بسیار اعتیادآور کوکائین که سریال معروف بریکینگ بد درباره آن بود، معتاد شده است.

ایران آرت: از نوامبر ۲۰۲۱، زمانی که توافق ۱۳ ساله برای کنترل امور مالی و شخصی بریتنی اسپیرز برداشته شد، او شادی آزادی خود را در سیلی از پیام های رسانه های اجتماعی بسیار احساسی، که در بسیاری از آنها نیمه برهنه ظاهر شده با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. پست‌های اغلب عجیب و غریب او، این ترس را به وجود آورده است که این زن ۴۱ ساله، بیش از آنچه تصور می شود شکننده باشد. او در سال‌هایی که دیگران زندگی اش را کنترل می‌کردند آسیب دیده است و شاید هنوز هم درگیر مشکلات سلامت روانی باشد که دلیل اصلی سپردن کنترل زندگی او به پدرش بوده است.

به گزارش روزیاتو، خانواده بریتنی اسپیرز در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار دیلی میل به او گفتند که مصرف مواد مخدر او از سر گرفته شده است و برخی از اعضای خانواده او ادعا می کنند که او اکنون به کریستال مت (مت آمفتامین)، مشتق بسیار اعتیادآور کوکائین که سریال معروف بریکینگ بد درباره آن بود، معتاد شده است.

این خبرنگار پس از گذراندن ۹ ماه با خانواده اسپیرز – پدر و مادر بریتنی، برادرش، شوهر سابقش و فرزندانش – برای یک مستند جدید، معتقد است که وضعیت او عمیقاً نگران کننده تر از آن چیزی است که حدس زده می شود.

کوین فدرلین، شوهر سابق او و پدر دو پسرشان، گفته است: «می‌ترسم او معتاد شود؛ دعا می‌کردم کسی به اعتیاد او اشاره کند و او به خودش بیاید. این وحشتناک است. او مادر پسران من است».

پسران او، شان ۱۷ ساله و جیدن ۱۶ ساله، از ملاقات با مادر خود امتناع می کنند و ادعا می کنند که او در خانه مواد مخدر مصرف می کند.

پدر بریتنی، جیمی، گفته است که او نگران است که دخترش سرنوشتی مشابه خواننده انگلیسی امی واینهاوس داشته باشد، که در سن ۲۷ سالگی به خاطر سو مصرف مواد و الکل درگذشت.

این خبرنگار با گذراندن وقت با هر دو خانواده یعنی خانواده امی در سه سال قبل از مرگش و بریتنی در یک سال گذشته، مشابهت های نگران کننده ای را مشاهده کرده است و همانطور که شوهر سابقش چندین بار گفته است: «هر بار که تلفن زنگ می‌خورد، می‌ترسم که اخبار ویرانگری به گوش برسد. من نمی خواهم پسرها یک روز صبح از خواب بیدار شوند و متوجه شوند که مادرشان اوردوز کرده است».

نگرانی خانواده بریتنی اسپیرز به خاطر اعتیاد او به مت آمفتامین

خطر مرگ بریتنی اسپیرز

گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بریتنی مصرف داروهای تثبیت‌کننده خلق و خوی خود را متوقف کرده است و موادی که به جای آن مصرف می‌کند او را هیجان زده می کند.

یکی از دوستان او به TMZ گفت: «می ترسم او بمیرد.»

جودی مونتگومری، یکی از محافظان سابق بریتنی که توسط دادگاه منصوب شده بود تا جایگزین پدرش در کنترل امور او شود به درخواست بریتنی در هیئت مدیره او باقی ماند، به کوین گفت که سام اصغری و کید هادسون، مدیر او، قرار است در برنامه ای برای درمان و بازپروری بریتنی برای حداقل دو ماه در یک خانه امن که برای او در لس آنجلس اجاره کرده اند، به همراه یک متخصص پزشکی که در درمان اعتیاد تخصص دارد، درمان شود. جودی حتی به کوین گفته بود که پسرانش را برای اتفاقی که قرار است بیفتد آماده کند. وقتی کوین منتظر پیامی از جودی بود که بگوید این برنامه درمانی شروع شده است، فقط پیام استعفای جودی را دریافت کرد.

هنگامی که شایعات مربوط به شکست این برنامه به صورت آنلاین منتشر شد، بریتنی در اینستاگرام خود این داستان را تکذیب کرد و ادعا کرد که چنین طرحی وجود نداشته است.

پس از آن، یکی از اعضای خانواده بریتنی گفت: «این آخرین فرصت برای نجات او بود».

شاید تعجب آور نباشد که بریتنی به این مداخله تن نداده باشد. هنگامی که بریتنی در سال ۲۰۰۸ به هم ریخت و مجبور شد که برنامه های درمانی را در پیش گیرد، علاوه بر از دست دادن کنترل زندگی اش، نوزادانش را از او گرفتند. در سال ۲۰۱۹، بریتنی به دادگاه گفت که مجبور شده است در یک مرکز روانی بماند و بدون رضایتش به او داروهای مختلفی می دادند.

شکست در زندگی مشترک با سام اصغری

بریتنی اسپیرز و سام اصغری

امروز، گزارش ها حاکی از آن است که ازدواج بریتنی با اصغری با مشکل مواجه شده است، به طوری که طرفداران متوجه شده اند که در تعطیلات اخیر در پورتوریکو در ماه آوریل، بریتنی حلقه ازدواج خود را به دست نداشت. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر از کوره در رفتن بریتنی در یک رستوران منتشر شده است.

یکی از دوستان به یک نشریه آمریکایی گفت: «او اغلب تمام شب را بیدار است، در طول روز می خوابد و مدام عصبانی است

بریتنی اسپیرز سام اصغری بریتنی اسپیرز و سام اصغری اعتیاد بریتنی اسپیرز
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین