کد خبر: 69130 A

محسن یگانه

محسن یگانه گادفادر شد! | هواداران محسن یگانه را شگفت‌زده کردند

محسن یگانه گادفادر شد! | هواداران محسن یگانه را شگفت‌زده کردند

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ خطاب به هواداران کنسرتش اعلام کرد که امشب، پس از بیست سال فعالیت هنری مفهوم واقعی هوادار را متوجه شدم.

ایران آرت: محسن یگانه از 19 خرداد 1402 در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس اجراهایش را آغاز کرد. اجرای این خواننده در این شب طی دو سانس روی صحنه رفت.

آخرین باری که محسن یگانه در تهران روی صحنه رفت، مربوط به سال گذشته بود. آن زمان اجراهای این خواننده با تهیه‌کنندگیِ شرکت «آوای فروهر» روی صحنه می‌رفت، اما امسال دیگر خبری از حضور هیچ شرکتی در کنار محسن یگانه نیست و او خودش تهیه‌کنندگیِ اجراهایش را هم در اختیار دارد.

به گزارش تسنیم، یگانه در بخشی از کنسرتش در سانس دومِ 19 خرداد به این مسئله اشاره کرد. او گفت که از این پس تهیه کننده کنسرت‌هایش خودش خواهد بود و احتمالا به او لقب «گادفادر» بدهند. شاید اشاره یگانه به «گادفادر» بودنش به دلیل این بود که او علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و ترانه‌سراییِ آثارش را هم در اختیار دارد.

نخستین تجربه تهیه کنندگی محسن یگانه در نخستین شبِ اجراهایش، ایراداتی جزئی داشت اما در کل نمره قبولی می‌گیرد. به طور حتم این ایرادات کوچک هم در شب‌های بعد، رفع خواهد شد.

سانس دومِ کنسرت محسن یگانه در نخستین شب اجراهایش، کنسرتی به واقع متفاوت بود. مخاطبانی در این کنسرت حضور داشتند که به راستی از هواخواهانِ پروپاقرصِ این خواننده بودند. برای اثبات این ادعا همین بس که هواداران این خواننده در این سانس کاری کردند که حتی محسن یگانه هم از این همه همراهی و انرژی مثبت ابراز تعجب کرد. در کنسرت‌های پاپ معمولا مخطبان با خواننده محبوب‌شان همراهی می‌کنند، در این اجرا اما همراهیِ مخاطبان با خواننده آنقدر زیاد بود که محسن یگانه چند جمله‌ی تاریخی به زبان آورد.

محسن یگانه: «بیست سال است که به عشق شما و با پشتوانه حمایت‌های مردم می‌خوانم؛ تازه امشب بعد از بیست سال اجرا و فعالیت هنری، در این سالن و در این سانس مفهومِ طرفداری را فهمیدم.»

محسن یگانه در این اجرا 18 قطعه را برای حاضران اجرا کرد. او در گذشته و در برخی اجراهایش گاهی در یک سانس حدود دو ساعت و حتی بیشتر می‌خواند. این بار اما یگانه به این نکته اشاره کرد که قانون‌ها عوض شده و بازه زمانیِ محدودی برای هر اجرا در اختیار آنهاست. شاید به همین دلیل بود که به جای حرف زدن بین قطعات، خیلی زود سراغِ اجرای قطعه‌ی بعد می‌رفت.

خبر مهمی که در این اجرا به گوش مخاطبان یگانه رسید، این بود که تا آخر تیرماه 4 قطعه جدید با صدای خواننده محبوب‌شان منتشر می‌شود. یکی از این قطعات نامش «درندشت» است که یگانه آن را در این اجرا برای مخاطبانش خواند.

وقتی آهنگ «بهت قول میدم» را خواند؛ مخاطبان حاضر در سالن از او خواستند که این قطعه‌ی معروف را تکرار کند؛ یگانه در پاسخ گفت: «اگر نمی‌گفتید هم این آهنگ را دوبار می‌خواندم! بار اول فقط برای گرم شدن صدایم بود.» جالب اینکه ویدیوی اجرای زنده آهنگِ «بهت قول میدم» در پلتفورم یوتوب به رکوردِ 181 میلیون بازدید دست یافته است.

محسن یگانه در بخش دیگری از این کنسرت خطاب به هوادارانش گفت: «نمک‌گیر محبت شما هستم. اگر در این آب و خاک ماندم به خاطر حمایت و محبت شماست.»

کنسرت محسن یگانه برای روزهای 26 و 27 خرداد 1402 هم تمدید شد که خیلی زود این بلیت‌ها به فروش رفت. همچنین امکان تمدید چندباره این کنسرت همچنان وجود دارد.

 

محسن یگانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین