کد خبر: 69266 A

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی آلبوم جدید منتشر کرد

فریدون آسرایی آلبوم جدید منتشر کرد

آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی پس از ۹ سال منتشر شد.

ایران آرت: آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی شامل ۹ قطعه؛ آخرین سلام، عاشقی یعنی، بارون، دلمو اسیر کن، دیوونه، بیرون از این خونه، بیدارم و خداحافظ است که ترانه‌های آنها توسط مریم حیدرزاده، زهرا کلاته، مجتبی مصری و نیاوش سروده شده است.

نوازندگان؛ فراز فراهانی (گیتار الکتریک و گیتار نایلون)، بهروز میرزایی (گیتار نایلون)، سپهر ارشاد (ویولن، ارکستر زهی)، غزل راکی (ویولن سل)، فرید فراز (گیتار نایلون و گیتار آکوستیک) و مجتبی مصری (پیانو)، محبوبه صادقی همخوان، مجتبی مصری، حسین بیک، فرید فراز، نیاوش و مهران خالصی تنظیم‌کنندگان، مرتضی تقی‌زاده و فرید فراز میکس و مسترینگ، محمد علیمیرزا طراح گرافیک و محمد اسماعیلی عکاس از دیگر هنرمندان این آلبوم هستند.

به گزارش ایرنا، آسرایی پیش از این درباره انتشار آلبوم «آخرین سلام» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: «خوشحالم پس از ۹ سال آلبوم جدیدم به نام «آخرین سلام» ۲۸ خردادماه منتشر خواهد شد. اثری که برای تولید آن زحمات بسیاری در این سال‌ها کشیده شد و امیدوارم به دل شما عزیزان بنشیند. ممنونم از همه‌ عزیزانی که برای تولید و انتشار هر چه بهتر این آلبوم در کنار من بودند.»

آلبوم «آخرین سلام» با تهیه‌کنندگی مجید عبدی توسط شرکت‌ رویال هنر با شماره مجوز ۱۴۰۱۱۳۵۷ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است. پیش فروش نسخه دیجیتال آلبوم «آخرین سلام» از ۲۱ خرداد در سایت‌های رسمی موسیقی آغاز شده بود.

 

فریدون آسرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین