کد خبر: 69497 A

محسن یگانه

علت بایکوت محسن یگانه چیست؟ | افشاگری محسن یگانه در تازه‌ترین کنسرتش

علت بایکوت محسن یگانه چیست؟ | افشاگری محسن یگانه در تازه‌ترین کنسرتش

محسن یگانه در جریان برگزاری کنسرت اخیرش از همکاری نکردن سایت‌های بلیت‌فروشی عرصه موسیقی برای فروش بلیت‌هایش خبر داد.

ایران آرت: محسن یگانه که اجراهایش را از اواخر خرداد در تهران آغاز کرده است، این روزها در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌رود. قرار بود بلیت‌فروشی اجراهای یگانه از طریق سایت ملوتیک انجام شود که این اتفاق رخ نداد و محسن یگانه به سایت ایران کنسرت کوچ کرد، اما در ادامه باز هم این خواننده مجبور شد که سایت بلیت‌فروشی‌اش را تغییر دهد و این بار به سایت سینما تیکت کوچ کند.

شب گذشته محسن یگانه در جریان برگزاری کنسرتش خطاب به مخاطبان گفت: این‌که همه کارها را خودم انجام می‌دهم؛ به این علت است که خیالم از کل سالن راحت است و این اعتماد به نفسی است که هدیه شما به من است، هیچ سایت بلیت‌فروشی ما را قبول نمی‌کند و مجبور شدیم سایت بلیت‌فروشی را چند بار تغییر دهیم.

به گزارش تسنیم، این مسئله پشت‌پرده‌هایی دارد که محسن یگانه وعده داده است به‌زودی از این مسائل پرده بردارد. یگانه در جریان یکی از کنسرت‌های اخیرش گفته بود: فارغ از اتفاق‌هایی که رخ داده و همه می‌دانند؛ مسائلی رخ داده است که کسی در جریانش نیست، یک روز سفره دلم را برای همه باز می‌کنم؛ شاید به‌زودی محسن یگانه را در قالب چند پادکست بشنوید و شاید آخر تیرماه این کار را بکنم، ماجرا کمی ترسناک شد! نه!

شاید این حاشیه‌ها مربوط به جدایی محسن یگانه از تهیه‌کننده اجراهایش باشد. این خواننده پیش از این اجراهایش را با یکی از شرکت‌های حوزه موسیقی روی صحنه می‌برد که در کنسرت‌های سال جاری تصمیم گرفت خودش مسئولیت همه چیز را به‌عهده بگیرد.

یگانه در یکی دیگر از صحبت‌های جنجالی اخیرش گفته بود: ارکستری که با من روی صحنه است، کار بسیار سختی دارد. اکنون در سال 2023 هستیم و تقریباً همه در کنسرت‌هایشان چیزی به‌عنوان پلی‌بک دارند، اینجا اما سرسوزنی، از لحظه سلام تا خداحافظی هیچ چیز پلی‌بک نیست.

حال باید دید که محسن یگانه چه‌زمانی اقدام به افشای پشت‌پرده‌ها خواهد کرد؛ پشت‌پرده‌هایی که به‌طور حتم بیان آنها، جنجال‌های بسیاری را به‌همراه خواهد داشت.

 

محسن یگانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین