کد خبر: 69557 A

تهمورس پورناظری| سحر محمدی| لغو کنسرت تهمورس پورناظری

تهمورس پورناظری کنسرتش را لغو کرد | پورناظری: زمانی برمی‌گردم که همه گروه روی صحنه باشند | واکنش سحر محمدی به لغو کنسرت

تهمورس پورناظری کنسرتش را لغو کرد | پورناظری: زمانی برمی‌گردم که همه گروه روی صحنه باشند | واکنش سحر محمدی به لغو کنسرت

تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده و سحر محمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار متن‌هایی از برگزار نشدن کنسرت «باز آمدم» خبر دادند.

ایران آرت: تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی از لغو برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود با نام «باز آمدم» که قرار بود در کاخ سعدآباد تهران برگزار شود، خبر داد.

این هنرمند به طور غیر مستقیم از عدم صدور مجوز برای یک یا چند نفر از اعضای گروهش خبر داده و نوشته است: «زمانی به صحنه برمی‌گردم که همه گروه بر روی صحنه باشند.»

پورناظری در ادامه نوشته است: «در نهایت تاسف مجبور شدم که کنسرت‌های «باز آمدم» در کاخ سعدآباد را کنسل کنیم که به‌زودی برای شما نازنینان شرح آن را خواهم گفت.

اما حمایت و وجود پر ارزش شما تنها دلگرمی و شوق من و گروه‌مان بوده و هست که بیش از پیش تلاش‌هایم را برای اجرای کنسرت بازآمدم با همه‌ی هنرمندان گروه آری همه هنرمندان گروه، بر روی صحنه در زمان و مکان دیگری را پیگیری کنم و پیمانم با شما که جز این نخواهد بود. آری شرمنده تک‌تک شما هستم که با عشق و مهرتان برای آمدن و شنیدن موسیقی ایرانی زمان و انرژی گذاشتید و چنین سرخورده شدید.»

dd9663b2-f62b-4778-aeaf-add67335dc20

سحر محمدی بروجردی، خواننده جوان موسیقی ایرانی که قرار بود در این کنسرت حضور داشته باشد نیز با انتشار متنی از تهمورس پورناظری بابت اینکه پای اعتقادات خود ایستاده، تشکر کرد.

3ed28468-fb53-4b34-96f9-d6788ac006b0

تهمورس پورناظری سحر محمدی سحر محمدی بروجردی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین