کد خبر: 69722 A

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین بیمار شد | لغو کنسرت‌ فرزاد فرزین

فرزاد فرزین بیمار شد | لغو کنسرت‌ فرزاد فرزین

فرزاد فرزین شامگاه شنبه ۱۷ تیر در حالی که مخاطبان او در سالن شهر آزادشهر حضور داشتند، روی صحنه رفت و اعلام کرد که به علت بیماری نمی‌تواند کنسرت خود را برگزار کند

ایران آرت: کنسرت فرزاد فرزین شنبه شب در آزادشهر به دلیل ابتلایش به نوعی ویروس لغو و به یکشنبه منتقل شد، و البته باز هم خبرهایی مبنی بر لغو آن به گوش می‌رسید که مدیر برنامه‌های فرزین آن را تایید کرد.

 به گزارش ایسنا، فرزاد فرزین شامگاه شنبه ۱۷ تیر در حالی که مخاطبان او در سالن شهر آزادشهر حضور داشتند، روی صحنه رفت و اعلام کرد که به علت بیماری نمی‌تواند کنسرت خود را برگزار کند و این اجرا را به شب دیگری موکول می‌کند. 

این خواننده در همین راستا گفت: «به ویروسی مبتلا شده‌ام که هر چه تلاش کردم که خود را به کنسرت برسانم نشد. تا الان هم زیر سرم بودم. می‌ترسم برنامه بدکیفیت باشد و از آنجایی که شما حق دارید و صحیح نیست کیفیت پایین باشد، با دوستان صحبت کردیم که اگر امکانش باشد همین برنامه را فردا داشته باشیم.» 

حال از آنجایی که فرزین وعده برگزاری کنسرت در شب دیگر را داده بود، ترابی، مدیر برنامه او به ایسنا گفت که کنسرت فرزین به علت بیماری او به شب شامگاه یکشنبه ۱۸ تیر منتقل و بر خلاف اخباری مبنی بر لغو این کنسرت، هر دو سانس آن در آزادشهر برگزار شده است.

فرزاد فرزین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین