کد خبر: 70851 A

محسن چاوشی| رستاک حلاج

حسادت عجیب خواننده پاپ به محسن چاوشی

حسادت عجیب خواننده پاپ به محسن چاوشی

رستاک حلاج با اجرای قطعه‌ای پرطرفدار، بار دیگر علاقه همیشگی خود به «محسن چاوشی» را نشان داد.

ایران آرت: رستاک حلاج تازه‌ترین اجرای خود را شامگاه 7 آبان 1402 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد. این خواننده در شرایطی در تهران روی صحنه رفت که عمده آثارش در فضایی عاشقانه تولید و ارائه شده است و بیشتر محبوبیت‌اش در قطعاتی ست که فضایی پاییزی دارد.

این خواننده با اجرای قطعاتی چون قهوه، پاییز سال بعد، نسکافه، 10:10 و چشمات برنامه‌اش را پیش برد و در نخستین مواجهه با دوستدارانش روی صحنه گفت: «از اینکه در پاییز باز هم میزبان شما هستم، خوشحالم. پاییز برای من معنی و مفهوم دیگری در سال دارد و از اینکه امسال هم پاییز همصدا می‌شویم انرژی خوبی دارم.»

این خواننده در بخش دیگری از کنسرتش گفت: «مخاطبان موسیقی من معمولا شخصیت‌هایی عاطفی و متواضع دارند و من همیشه دوست دارم با آنها معاشرت کنم. این ساعاتی که با شما هستم، بهترین لحظات عمر من است.»

رستاک حلاج در ادامه با اجرای قطعه‌ای پرطرفدار، بار دیگر علاقه همیشگی خود به «محسن چاوشی» را نشان داد و بخشی از ترانه 10:10 را اجرا کرد که با استقبال حاضران در سالن رو به رو شد. در بخشی از ترانه این اثر آمده: «فقط چاوشی گوش می‌کرد و من/ به محسن شدیدا حسودیم شد...»

رستاک حلاج در ادامه با تقدیر از ترانه سرای سرشناس برخی آثارش که در سالن حضور داشت گفت: «حسین غیاثی از نسل جدید ترانه سراهاست که این روزها به شدت توانسته خودی نشان دهد. تاثیر عاشقانه‌های این نسل در موسیقی پاپ از او بسیار بالاست. خوشحالم که او امشب اینجاست و من میزبان او هستم.»

از مهم ترین شاخصه‌های اجرای زنده رستاک حلاج، فضای عاشقانه و قدرت بالای او در اجرای لایو است که باعث شده کیفیت کنسرت‌هایش همواره در بالاترین درجه ممکن باشد. او توانسته با این نوع عملکرد، طرفداران تیفوسی و وفاداری داشته باشد و همین یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کنسرت‌های اوست.

رستاک حلاج در اواخر برنامه‌اش از انتشار آثاری جدید رونمایی کرد و گفت به زودی آثاری با فضاهایی جدید منتشر خواهد کرد.

رستاک حلاج محسن چاوشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین