کد خبر: 9342 A

رونی وود: مرگ دیوید بویی شدیدا متاثرم کرد

رونی وود: مرگ دیوید بویی شدیدا متاثرم کرد

رونی وود، موزیسین معروف انگلیسی در ژانر راک و عضو شناخته شده گروه اسطوره‌ای رولینگ استونز درباره مرگ دیوید بویی گفت: مرگ دیوید بویی بیش از همه بر من تاثیر گذاشت.

ایران آرت: رونی وود، موزیسین معروف انگلیسی در ژانر راک و عضو شناخته شده گروه اسطوره‌ای رولینگ استونز درباره مرگ دیوید بویی گفت: مرگ دیوید بویی بیش از همه بر من تاثیر گذاشت.

رونی وود، موزیسین معروف بریتانیایی در مصاحبه‌ای با گاردین گفت: فوت دیوید بویی شدیدا مرا متاثر کرد. ما هم سن بودیم. هر جفت‌مان متولد سال 1947 بودیم. من و دیوید خیلی همدیگر را نمی‌دیدیم، اما وقتی هم همدیگر را می‌دیدیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

او گفت: سرطان او را نزار کرده بود. وقتی کنسرتی می‌گذاشت و در نمایشی عمومی ظاهر می‌شد، می‌توانستی چشمان سرد و بی روح او را که نشان از بیماری‌اش داشت را ببینی. من خیلی خوش شانسم که سرطان نداشته‌ام.

دیوید بویی، موزیسین، خواننده، نقاش و بازیگر بنام بریتانیایی بود. او قریب به نیم قرن از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی غرب به خصوص آمریکا و انگلستان بود. از او تا به امروز بیش از ۱۴۰ میلیون رکورد در سراسر جهان به فروش رسیده است. او که در سال ۱۹۹۶ به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت، در یک نظر سنجی در شبکه بی بی سی در سال 2002 در جایگاه بیست و نهمِ  صد بریتانیایی بزرگ تاریخ قرار گرفت.

دیوید بویی  ژانویه  سال گذشته  پس از مدت‌ها تقلا در برابر بیماری سرطان در نیویورک درگذشت.

 

رولینگ استونز دیوید بویی رونی وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین