کد خبر: 18670 A

اظهارنظر متفاوت آتیلا پسیانی درباره حضور ستاره‌های سینما در تئاتر / دختر و پسرم بازیگر خوبی هستند

اظهارنظر متفاوت آتیلا پسیانی درباره حضور ستاره‌های سینما در تئاتر / دختر و پسرم بازیگر خوبی هستند

آتیلا پسیانی گفت: من هرگز تئاتر و سینما را مقابل هم ندانستم بلکه همراه با هم و مکمل یکدیگر دانستم.

ایران آرت: در هفتمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی، آتیلا پسیانی مهمان برنامه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پسیانی در خصوص آغاز فعالیت بازیگری خود اظهار داشت: شروع قضیه تصادفی بود. آن زمان با مرحومه مادرم مرحوم جمیله شیخی به تماشای نمایش رکن الدین خسروی می رفتیم. یک پسر 10 ساله ای در آن نمایش بازی می کرد. یک روز بیمار بود و بر سر تمرین نیامده بود. آقای خسروی از من خواست که نقش آن پسر را بازی کنم. اینطور شد که بازیگر شدم.

وی درباره همکاری خود و مادرش گفت: با هم همبازی نبودیم. یک نمایش داشتیم که من کارگردان بودم و او در آن نمایش بازی کرد. البته شیوه بازی او با چیزی که مد نظر من بود فرق می کرد؛ به همین دلیل همیشه می گفت می دانم عوض نمیکنی اما سعی کن در شیوه های مدنظرت تجدید نظر کنی.

پسیانی درخصوص آثار تولیدی دختر و پسرش که در تئاتر  مشغول کار هستند اظهار داشت: هر دو بازیگر خوبی هستند با سبک بازی متفاوت.

این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به اینکه آیا حضور سینمایی ها در تئاتر اتفاق مثبتی است یا خیر، گفت: قطعا مثبت است. من هرگز تئاتر و سینما را مقابل هم ندانستم. بلکه همراه با هم و مکمل یکدیگر دانستم. از طرفی وقتی تئاتری ها وارد سینما شدند، آنها با روی باز پذیرفتند. هر زمان هم که سینمایی ها بخواهند وارد تئاتر شوند ماهم باید به شایستگی رفتار کنیم.

وی در پاسخ به سوال معروف مجری دورهمی با عنوان «عاشق شدید؟»، گفت: قطعا. مگر میشود در این دنیا کسی عاشق نشود؟

این بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما، خط قرمزهای شخصیت خود را دروغگویی و توجیهات بی مورد دانست. پسیانی سکانسی که با 20 مار بازی کرده  را به عنوان سخت ترین سکانس بازی هایش برشمرد و درباره دلیلش گفت که در این دنیا فقط از حیوان مار می ترسد.

وی در ادامه درباره احساس خوشبختی خود گفت: در خیلی مواقع احساس خوشبختی می کنم. خوشبختی من این است که حتی یک لحظه جستجوگری درباره یک زبان جدید نمایشی را کنار نگذارم.

پسیانی که در ساخت آثار حجمی نیز تبحر دارد، یکی از کارهای حجم خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری دورهمی آتیلا پسیانی ستاره پسیانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین