کد خبر: 20112 A

بهترین‌های تئاتر برادوی معرفی شدند / تجلیل از خواننده موسیقی راک

بهترین‌های تئاتر برادوی معرفی شدند / تجلیل از خواننده موسیقی راک

نامزدهای جوایز بهترین آثار نمایشی تئاتر براودی معرفی شدند.

ایران آرت: جوایز "تونی" که از بهترین آثار نمایشی تئاتر برادوی تجلیل می‌کند، نامزدهای این دوره را معرفی کرد که در این بین دو اثر "دختران بدجنس" و "باب اسفنجی: شلوار مکعبی" با نامزدی در دوازده رشته پیشتاز هستند.

"دختران بدجنس" برای کسانی که به تئاتر علاقه ندارند هم آشناست. در سال ۲۰۰۴، فیلم "دختران بدجنس" با بازی تینا فی، لیندزی لوهان ، لیندزی مک ادم، لیسی چابرت و آماندا سایفرد ساخته شد که سناریوی آن نوشته تینا فی و مارک واترز بود.

"باب اسفنجی: شلوار مکعبی" بر اساس انیمیشینی تلویزیونی با همین نام که از شبکه نیکلودیون پخش می‌شود شاخته شده و نخستین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ در شیکاگو روی صحنه تئاتر رفت و در دسامبر سال ۲۰۱۷ در برادوی اجرا شد.

"هری پاتر و فرزند نفرین شده" یکی دیگر از آثار درخشان نمایشی است که تونی به آن توجه نشان داده است و در ده بخش آن را نامزد دریافت جایزه کرده است.

جایزه یک عمر دستاورد در عرصه تئاتر قرار است به "اندرو لوید وبر"، آهنگساز مشهور که هفت جایزه تونی در کارنامه  دارد اعطاء شود.

ضمن این‌که بروس اسپرینگستین، خواننده و نوازنده مشهور موسیقی راک قرار است جایزه افتخاری تونی را برای اجرای "قصه گونه" مجموعه کنسرتهایش در نیویورک به نام "اسپرینگستون در برادوی" دریافت کند.

مراسم اهدای جوایز تونی روی دهم ماه ژوئن در نیویورک برگزار خواهد شد. این جوایز را انجمن تئاتر آمریکا و انجمن صنفی لیگ برادوی اعطاء می‌کنند.

جوایز تونی باب اسفنجی جایزه تونی هری پاتر و فرزند نفرین شده دختران بدجنس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین