کد خبر: 20932 A

اولین تجربه خانم بازیگر و کارگردان در تئاتر

اولین تجربه خانم بازیگر و کارگردان در تئاتر

تینا پاکروان برای اولین بار کارگردانی در تئاتر را تجربه خواهد کرد.

ایران آرت: تینا پاکروان، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سینما، نمایش‌نامه «نویسنده مرده است» نوشته آرش عباسی را روی صحنه ‌می‌آورد. پاکروان که تاکنون آثار سینمایی‌ای مانند «خانوم»، «نیمه‌شب اتفاق افتاد» و «لس‌آنجلس تهران» را کارگردانی کرده است، در نخستین تجربه کارگردانی تئاتر، قصد دارد، خردادماه نمایش «نویسنده مرده است» نوشته آرش عباسی را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه آورد.

به گزارش شرق، بازیگران این اثر نمایشی که مراحل تمرینات آن آغاز شده است و خردادماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد، نسیم ادبی و بهنام شرفی هستند.

این اثر نمایشی پیش از این به کارگردانی آرش عباسی اجراهای موفقی در تئاتر شهر، تالار حافظ و شمس داشته و در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز روی صحنه رفته و همچنین تور اجراهایی را نیز در اروپا پشت‌سر گذاشته است. خلاصه داستان نمایش‌نامه «نویسنده مرده است» که پیش‌تر با بازی لادن مستوفی و ایوب آقاخانی و در اجراهایی با نقش‌آفرینی آرش عباسی اجرا شده، از این قرار است؛ لیلی رحیمی ‌ستاره سینمای ایران قرار است پس از سال‌ها بازیگری، برای اولین‌بار کارگردانی را تجربه کند. فیلم‌نامه فیلم‌اش را نمایش‌نامه‌نویس جوانی نوشته است به اسم فرهاد. اما حالا در آستانه شروع فیلم‌برداری فرهاد پیشنهاد تازه‌ای دارد...

تینا پاکروان در آثار سینمایی‌ای مانند «سارا و آیدا»، «متروپل»، «خانه کاغذی» و «سال‌های مشروطه» بازی کرده و نویسنده فیلم‌نامه‌هایی مانند «معجزه»، «گره»، «اینجا شهر من بود» و «خانوم» است.

تینا پاکروان نسیم ادبی بهنام شرفی نویسنده مرده است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین