کد خبر: 23265 A

ستاره‌ها روی صحنه رفتند / آغاز تئاترهای معجونی و رحمانیان

ستاره‌ها روی صحنه رفتند / آغاز تئاترهای معجونی و رحمانیان

اجرای نمایش‌هایی با حضور نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی عمرانی و افشین هاشمی آغاز شد.

ایران آرت: موسیقی «لیلا... و چند مسافر» کار محمد رحمانیان و «فلیک» کار حسن معجونی افتتاح شدند و نمایش‌های «سیندرلا»، «هیپولیت» و «چهارمین شنبه» نیز تا چند روز دیگر اجراهایشان آغاز می‌شود و همچنین «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» هفته گذشته افتتاح شد.

اجرای «لیلا... و چند مسافر» در ایرانشهر

به گزارش شرق، نمایش – موسیقی «لیلا... و چند مسافر» به کارگردانی محمد رحمانیان شامگاه سه‌شنبه، 19 تیر، در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

نمایش - موسیقی لیلا... و چند مسافر با بازی: علی عمرانی، فریبا متخصص، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، سینا رازانی، احسان کرمی، سعید توکلی، سانیا سالاری، آلاله زارع‌طلب، محمد شاکری و با خوانندگی نیما مسیحا مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده از سه‌شنبه، 19 تیر تا چهارشنبه، 10 مرداد، در این مجموعه تئاتری به صحنه خواهد رفت.

«فلیک» افتتاح شد

گروه تئاتر «لیو» از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه، 19 تیر، جدیدترین نمایش خود با عنوان «فلیک» را در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد. این نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه، ٢١ و ٢٢ تیر، نیز در دو نوبت 19:30 و 22 به صحنه می‌رود.  

«فلیک» نوشته آنی بیکر و ترجمه بهرنگ رجبی، با کارگردانی حسن معجونی اجرا می‌شود و نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«فلیک» روایتگر روابط انسانی سه جوان در سینمایی قدیمی به نام فلیک است.

«هیپولیت» اوریپید در تئاتر مستقل

نمایش «هیپولیت» به کارگردانی فرزاد امینی، از 31 تیرماه ساعت 21 در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود. فرزاد امینی، کارگردان این نمایش، با ارائه توضیحاتی در رابطه با این اثر گفت: نمایش‌نامه «هیپولیت» یکی از برجسته‌ترین تراژدی‌های یونان باستان است که چندان مورد‌توجه قرار نگرفته و پس از اجرا در تالار حافظ و فستیوال بین‌المللی تئاتر زوگرافوی آتن در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: عطیه بیات، رها سلیمانی، زهرا سوری، مونا سهراب‌حقیقت، بهرام عباسی‌فرد، عماد قرهی و نیایش نهاوندی هیپولیت داستان مردی است که خیال می‌کند نیکی و جوانمردی، راه سعادت است، اما سرنوشتش راه به سوی دیگری می‌برد که آن چیزی نیست جز یک تقدیر سیاه.

اجرای موسیقی در نقطه صفر مرزی

نمایش «چهارمین شنبه» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا، از اول مرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود. نمایش «چهارمین شنبه» جدیدترین تجربه کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که به‌ صورت‌ مشترک توسط علی اصغری، ابراهیم گله‌دارزاده و کوروش‌نیا نوشته شده است، از اول مرداد در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی روایتگر جمع‌شدن تعدادی هنرمند موسیقی در نقطه صفر مرزی و ناحیه‌ای جنگلی به منظور تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج ‌از ‌کشور است.

افتتاح چارلی و کارخانه شکلات‌سازی

نمایش «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» روز پنجشنبه، 21 تیر، با حضور احترام برومند و عادل بزدوده در تالار هنر افتتاح شد. احترام برومند و عادل بزدوده دو چهره شناخته‌شده تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان، میهمان ویژه اولین اجرای نمایش «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» به کارگردانی فریبا دلیری بودند.

این نمایش که بر ‌اساس قصه‌ای از رولد دال توسط فریبا دلیری و هادی حسنعلی نوشته شده، ساعت 20 روز پنجشنبه، 21 تیر، اجرای خود را در تالار هنر آغاز ‌کرد.

بازیگران این نمایش زنده عروسکی، آرش صادقیان‌حقیقی، آرین ناصری‌مهر، شیرین کاشفی، محمود صامت، محیا نمازی، امیررضا جدیدی، پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمدرضا اصغری و سورنا نجفی هستند.

بازی‌دهندگان عروسک‌ها، مهبد فیضی، آوا ناصری‌مهر، احسان سامانی‌منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر جذاب، نوید فرحمرزی، روشنک کریمی، مینووش رحیمیان و امیر‌محمد انصافی هستند که در بخش‌های تصویری با گروه همراهی می‌کنند.

پیش‌فروش بلیت نمایش سیندرلا

پیش‌فروش بلیت نمایش «سیندرلا» به کارگردانی سعید داخ و نویسندگی هادی حوری، از پنجشنبه، 21 تیر، ساعت 12 ظهر آغاز شد.

نمایش سیندرلا با بازی نگین ابراهیمی، ساناز اقتصادراد، عاطفه جلالی، درسا حکیم‌الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی، نوش‌آفرین طوسی، ندا فرج‌پور، مهسا قریشی، مهسا کاهه، آوا منصوری و علیرضا میرزامحمدعلی روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش سیندرلا از تاریخ اول مردادماه ساعت19:30 هرروز به‌جز شنبه‌ها در مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» اجرا خواهد شد.

حسن معجونی محمد رحمانیان نوید محمدزاده افشین هاشمی علی عمرانی ستاره پسیانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین