کد خبر: 2603 A

«سونات پاییزی» با رهنما و سجادیه روی صحنه می‌رود

گلچهره، جای گلاب آدینه را گرفت

گلچهره، جای گلاب آدینه را گرفت

جلال تهرانی در تازه‌ترین تجربه‌ی تئاتری خود، «سونات پاییزی» نوشته‌ی اینگمار برگمان ـ نویسنده و کارگردانی سوئدی ـ را اجرا می‌کند.

ایران‌آرت: جلال تهرانی در تازه‌ترین تجربه‌ی تئاتری خود، «سونات پاییزی» نوشته‌ی اینگمار برگمان ـ نویسنده و کارگردانی سوئدی ـ را اجرا می‌کند.

آن‌طور که ایسنا گزارش داده، این نخستین تجربه‌ی تهرانی در مقام کارگردان است که از میان نمایشنامه‌های خودش اجرا نمی‌شود و گلچهره سجادیه و بهاره رهنما هم بازیگران آن هستند.

البته پیش از این در گزارشی از سوی این گروه نمایشی عنوان شده بود که گلاب آدینه به همراه بهاره رهنما در این کار بازی خواهد کرد.

«سونات پائیزی» پیش از این توسط اینگمار برگمان به یک فیلم سینمایی تبدیل شد و مورد توجه قرار گرفت.

این نمایش فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ و در سالن سمندریان تماشاخانه‌ی ایرانشهر به صحنه می‌رود. «سونات پاییزی» داستان زن پیانیست مشهوری است که پس از سال‌ها به دیدار دخترش که با او رابطه‌ی چندانی نداشته آمده است.

«سونات پاییزی» دوازدهمین تجربه‌ی کارگردانی جلال تهرانی است و او پیش از این نمایش‌های «نفرتی تی»، «مخزن»، «تک‌سلولی‌ها»، «هی مرد گنده گریه نکن!»، «به صدای زمین گوش کن»، «سیندرلا»، «دو دلقک و نصفی»، «فصل شکار بادبادک‌ها»، «نقره‌ای» و «دور دنیا در هشتاد روز» را به صحنه برده است.

 

 

گلچهره سجادیه جلال تهرانی نمایش سونات پاییزی اینگمار برگمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین