کد خبر: 30605 A

ارتباط عجیب نمایش بینوایان با مستند هاشمی زنده است

ارتباط عجیب نمایش بینوایان با مستند هاشمی زنده است

ایران آرت : حسین پارسایی ضمن واکنش به یادداشت روزنامه کیهان، دوباره تاکید کرد که مستند «هاشمی زنده است» در حال حاضر فاقد مجوز است و این ربطی به موافقت یا مخالفت او با این فیلم ندارد.

حسین پارسایی، مدیرکل دفتر شبکه نمایش خانگی به یادداشت روز سه‌شنبه ۱۱ دی روزنامه کیهان درباره مخالفت او با مستند «هاشمی زنده است»، واکنش نشان داد و گفت: «خبرنگاری از من پرسید آیا این مستند پروانه نمایش گرفته است؟ گفتم: خیر، کسی درخواست پروانه نمایش نکرده است، برابر قانون مراجعه کنند مثل همه آثار توسط شورای پروانه نمایش (بدون حضور و اظهار نظر من) بررسی و مجوز صادر خواهد شد.»

او افزود: «بنابراین در حال حاضر فاقد مجوز است. آیا به نظر شما من مخالفت کرده‌ام!؟ اگر به دروغ می‌گفتم مستند «هاشمی زنده است»، دارای پروانه نمایش است، آن وقت نمایش «بینوایان» مبتذل و اشرافی نبود!؟»

روز گذشته کیهان در یادداشتی از پارسایی با عنوان کارگردان نمایش مبتذل و اشرافی یاد کرده بود که با مستند «هاشمی زنده است» مخالفت کرده و باعث توقیف اکران این اثر شده است. این روزنامه او را به دلیل صدور مجوز آثار غیراخلاقی و ضدخانوادگی در شبکه نمایش خانگی مورد انتقاد قرار داده است.

 

روزنامه کیهان حسین پارسایی نمایش بینوایان مستند هاشمی زنده است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین