کد خبر: 30621 A

پرفروش‌ترین تئاتر تاریخ برادوی / عکس

پرفروش‌ترین تئاتر تاریخ برادوی / عکس

نمایش "کشتن مرغ مقلد" پرفروش‌ترین تئاتر تاریخ برادوی شد.

ایران آرت: نمایش "کشتن مرغ مقلد" اقتباس "آرون سوروکین" از رمان کلاسیک "هارپر لی" با فروش تکان‌دهنده ۱ میلیون و ۷۰۲ هزار دلاری، رکورددار تاریخ "برادوِی" شد.

"کشتن مرغ مقلد" توانست با کنار زدن نمایش "به هر حال"(All the Way) از "برایان کرانستون" با موضوع لیندون جانسون، رکورد بالاترین فروش تک هفته‌ای برای یک نمایش آمریکایی در تاریخ برادوی را به نام خود ثبت کند. تا پیش از این رکورد در اختیار نمایش "به هر حال" برایان کرانستون با فروش ۱ میلیون و ۶۲۳ هزار دلار در ۲۲ ژوئن سال ۲۰۱۴ بود.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، "تونی رودین" تهیه‌کننده این نمایش که دارنده جایزه "تونی" است در مورد "کشتن مرغ مقلد" گفت: "هرگز ندیده‌ام نمایشی جدید اینچنین اجرا شود. ما اجراهای بسیاری داشتیم و رکوردهای بسیاری ثبت کردیم لیکن قبلا مثل این و با موفقیت این ندیده بودم."

او در ادامه افزود: "قبلا نمایش‌های موزیکال موفقی همچون "یخ زده" و "همیلتون" داشتیم که میزان فروش‌شان از این نمایش بیشتر بوده لیکن آن‌ها در سالن‌ها و رویدادهای بسیار بزرگ اجرا می‌شدند."

jeff-daniels

در سال ۱۹۶۲ فیلمی موفق بر اساس این رمان "هارپر لی" و با همین نام "کشتن مرغ مقلد" به کارگردانی "رابرت مالیگان" و با بازی "گریگوری پِک" ساخته شد.

کشتن مرغ مقلد هارپر لی تئاتر برادوی آرون سورکین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین