کد خبر: 33343 A

اجرای اپرای خیام برای رومانیایی‌ها / "عشق" همچنان ادامه دارد

اجرای اپرای خیام برای رومانیایی‌ها / "عشق" همچنان ادامه دارد

سرپرست گروه تئاتر "آران" از اجرای اپرای عروسکی "خیام" در رومانی خبر داد.

ایران آرت: بهروز غریب‌پور کارگردان تئاتر و اپراهای عروسکی که در حال حاضر اپرای "عشق" را در تالار فردوسی روی صحنه دارد، درباره زمان پایان اجرای این اپرای عروسکی به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است اپرای "عشق" تا هفته پایانی اسفند، روی صحنه باشد و روز ۲۵ اسفند به اجرای خود در تالار فردوسی پایان دهد.

وی درباره برنامه اجرای اپراهای عروسکی در نیمه اول سال ۹۸، اعلام کرد: رایزنی‌هایی برای اجرای اپرای "مولوی" در فروردین‌ماه سال ۹۸ در شهر مشهد شده است که در صورت قطعی شدن برنامه، این اپرای عروسکی را در مشهد اجرا خواهیم کرد.

غریب‌پور ادامه داد: همچنین اپرای "خیام" برای حضور در فستیوالی جهانی در کشور رومانی دعوت شده که حضور ایناپرا در فستیوال مدنظر قطعی شده است و اولین حضور بین‌المللی گروه تئاتر "آران" در سال ۹۸ در کشور رومانی خواهد بود.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های خود برای تولید اپرایی جدید، اظهار کرد: قصد داریم در جدیدترین کار گروه، اپرایی را بر اساس زندگی خواجوی کرمانی تولید و روی صحنه ببریم.

سرپرست گروه تئاتر "آران" در پایان سخنان خود درباره برنامه رپرتوآر اپرای عروسکی گروه در سال ۹۸، یادآور شد: بعد از اجرای اپرای "خیام" در رومانی و همچنین قطعی شدن اجرای "مولوی" در مشهد، برنامه‌ریزی برای رپرتوآر آثار گروه را انجام و اعلام خواهیم کرد.

 

تئاتر عروسکی بهروز غریب پور اپرای عروسکی اپرای عروسکی خیام گروه تئاتر آران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین