کد خبر: 36753 A

انتقادهای عجیب از نمایشی که هنوز اجرا نشده/ پولشویی نشد، حالا نوبت کاباره است؟!

انتقادهای عجیب از نمایشی که هنوز اجرا نشده/ پولشویی نشد، حالا نوبت کاباره است؟!

حسین پارسایی در واکنش به فضاسازی‌ها علیه نمایش جدیدش نوشت: الیور توییست و بینوایان‌ و لاکچری و رانت و پولشویی و ...که نشد بلکه این بار با کافه و کاباره و پیشکار و سپهبد و غیراخلاقی و... بخت و اقبالشان باز شود!

ایران آرت: "مولن‌روژ" تازه‌ترین اثر نمایشی حسین پارسایی است که قرار است تیرماه امسال با بازی محسن تنابنده و احمد مهرانفر روی صحنه برود. در حالی که این نمایش هنوز روی صحنه نرفته است برخی رسانه‌ها در اقدامی عجیب شروع به تحلیل و نقد نمایش کرده‌ و با تعابیر خود چندین نمایشنامه از روی "مولن‌روژ" حسین پارسایی که فعلا همچون هندوانه‌ای سربسته است نوشته‌اند. 

به گزارش ایران‌آرت، حسین پارسایی در واکنش به حاشیه‌های این نمایش در اینستاگرامش نوشت: "اخیرا نگارنده محترمی با تخیل محض، طراحی کلید واژه‌های جدید و پیش فرض‌های از پیش تعیین شده باز هم بی‌آنکه بخواند یا بداند یا ببیند در ارتباط با نمایش در دست تولید همچون نمایش‌های پیشین فارغ از محتوا و قصه نمایش مولن روژ عنوان نمایشی ملتهب و معنادار را در صدر اخبار ویژه فرهنگی به کار برد. خوب طبق روال معمول هم رفقا و همکاران و هم پیمانان عزیز در سایت‌های مشابه با انواع و اقسام تیترها در فضای مجازی باز نشر کردند تا بلکه این بار آسمان و ریسمان بافتن‌ها جواب داده، معجزه‌ای رخ بدهد، پارسایی و مولن روژ چنان به زمین گرم بخورند تا عبرت دیگران بشود.

الیور توییست و بینوایان‌ و لاکچری و رانت و پولشویی و ...که نشد بلکه این بار با کافه و کاباره و پیشکار و سپهبد و غیراخلاقی و... بخت و اقبالشان با مولن روژ باز شود! در همین افکار غوطه‌ور بودم که ناخودآگاه یاد حرف دوستی افتادم که گفت حسین آقا، کارگردان نمایش‌های مذهبی، هزینه این تغییر رویه را باید بپردازی. گفتم هزینه؟! گفت بله. گفتم مولن‌روژ یک واکاوی اجتماعی است، روایت دو سارق خیابانی و خلافکار که‌ در یک بنای متروکه نوع زیست آنها به چالش کشیده می‌شود. نیازهای جنسی کسی را هم برآورده نمی‌کنند. ارتباطی هم به سیاست و سپهبد و نظام شاهنشاهی و آسیاب بادی قرمز رنگ ندارد. گفت یعنی کافه هم نیست؟ گفتم خیر. پرسید :حاج آقا چی؟ گفتم چنین کاراکتری با این اسم وجود ندارد. کمی تامل کرد. بی درنگ پرسیدم شما نمایشنامه را نخوانده نقد کردین و هر چه دلتان خواست به آن نسبت دادین، حداقل  تشریف بیارین نمایش را ببینین که خیالتان آسوده بشود. گفت: مگر مولن روژ روی صحنه می رود؟!"


D67PAheWsAEc6qB

نمایش مولن روژ به کارگردانى حسین پارسایى و تهیه‌کنندگى محمد قدس با حضور محسن تنابنده و احمد مهرانفر از تیرماه سال جارى "ساعت ٢١ "در پردیس سینمایى باغ کتاب به روى صحنه می‌رود.

 

محسن تنابنده احمد مهرانفر حسین پارسایی مولن روژ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین