کد خبر: 41994 A

نمایش تازه میرطاهر مظلومی کلید خورد

نمایش تازه میرطاهر مظلومی کلید خورد

تمرین سریال جدید رادیویی " ساده خط خطی"که درون مایه اجتماعی و طنز دارد به کارگردانی میرطاهر مظلومی در رادیو نمایش آغاز شد.

ایران آرت، تاکنون 25 قسمت از این سریال رادیویی توسط معصومه سلیمی نوشته شده و داستان آن درباره زوج جوانی به نام سارا و محسن است که درگیر گرفتاری و مسائل روزمره زندگی شده اند و برای خارج شدن از این وضعیت دنبال کوتاه ترین راه هستند اما اغلب مسیرهایی که انتخاب کرده اند با مشکلاتی همراه است و ...

میرطاهر مظلومی ، کارگردان سریال "ساده خط  خطی " درباره نحوه کارگردانی این نمایش رادیویی گفت: تمرین این سریال رادیویی از امروز آغاز شد و قرار است طی روزهای آینده آن راضبط کنیم و برای من بازی کردن بازیگران در این نمایش به شکل کاملا واقعی و طبیعی بسیار مهم است چرا که متن نمایش از هرگونه درشت نمایی پرهیز کرده و به روح واقعی اتفاقات روزمره ما به شدت نزدیک است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بازیگران در این اثر آنقدر اتفاقات را به خود نزدیک می بینند و آن را با تمام روح و جانشان درک می کنند که خود به خود به سوی بازی طبیعی به دور از هرگونه غلو و صداهای اضافه و کوشش زائد پیش می روند .

مظلومی تأکید کرد: سعی کرده ام با توجه به مدت زمان کمی که برای تولید نمایش رادیویی وجود دارد،بازیگرانی را انتخاب کنم که آگاهی لازم را نسبت به نقششان داشته باشند و ادبیات آن نقش را بشناسند و برای همین اصرار دارم که بگویم شیوه اجرایی این نمایش رادیویی صد در صد واقع گرایانه است.

بر اساس این خبر، تمرین سریال رادیویی " ساده خط خطی " به کارگردانی میرطاهر مظلومی از امروز سه شنبه چهاردهم آذر ماه در رادیو نمایش آغاز شدودر آن هنرمندانی چون سید مجتبی طباطبایی، مهدی طهماسبی، سعید سلطانی ، مونا صفی، سیامک حلمی،بهادر ابراهیمی، فاطمه حدادی، حمیدرضا هدایتی، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، فریبا طاهری، عباس توفیقی، نوشین حسن زاده، مروارید کریم پور، نگین خواجه نصیر، حمید یزدانی، سلمان خطی ، محمد یگانه ، مجید سهرابی و مهدی آقامحمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال رادیویی " ساده خط خطی " به کارگردانی میرطاهر مظلومی هفته آینده در رادیو نمایش ضبط می شود که فرشاد آذرنیا تهیه کنندگی ، رضا محتشمی صدابرداری و نازنین حسن پورافکتوری آن را برعهده دارند.

 

میرطاهر مظلومی ساده خط خطی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین