کد خبر: 44348 A

نمایش "مری پاپینز" لغو شد/ اجرای پایانی به تعویق افتاد

نمایش "مری پاپینز" لغو شد/ اجرای پایانی به تعویق افتاد

روابط عمومی نمایش "مری پایینز" اعلام کرد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و اعلام سه روز عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجراهای پایانی این نمایش طی سه روز آینده لغو شد.

ایران آرت، روابط عمومی  نمایش مری پایینز اعلام کرد: در پی شهادت سردار سلیمانی و اعلام سه روز عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه اجراهای نمایش در سالن های نمایشی و سایر اماکن و رویدادها به مدت سه روز تا روز دوشنبه تعطیل است.

تاریخ سه اجرای پایانی نمایش مری پاپینز در روزهای آینده اعلام می شود  و پیرو اعلام عزای عمومی این سه روز، برنامه های جایگزین متعاقبا اعلام خواهد شد.

بامداد امروز (جمعه) منابع رسمی رسانه ای در عراق اعلام کردند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه "ابومهدی مهندس" جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.

قرار بود نمایش موزیکال مری پاپینز بعد از دو ماه اجرا روی صحنه  در پانزدهمین روز دی ماه برای آخرین بار روی صحنه تالار وحدت برود.

موزیکال مری پاپینز به کارگردانی احمد سلیمانی و تهیه کنندگی میثم احمدی برای اولین بار در ایران نمایش داده می شد و در این مدت دو ماه مهمانان بسیار زیادی از نمایندگان مجلس، شخصیت های هنری، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و ... داشت، از جمله این افراد وحید هاشمیان، بهرام رادان، علیرضا خمسه ، فرهاد اصلانی، داوود میرباقری و .... بودند که به دیدن موزیکال مری پاپینز نشستند.

در این موزیکال بهنوش طباطبایی در نقش "مری پاپینز"، احسان کرمی  و کاظم سیاحی در نقش "بنکس"، مهرآوه شریفی نیا در نقش "وینفرد بنکس"، آرمین رحیمیان در نقش برت غزل و محمد شاکری دو بازیگر نوجوان و با استعداد هم در نقش بچه های خانواده بنکس روی صحنه می رفتند.

 

بهنوش طباطبایی مری پاپینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین