کد خبر: 47065 A

بازگشت ناصر حسینی مهر با شاهکار هاینر مولر/ "مده‌آ-ماتریال" جایگزین "مسخ" شد

بازگشت ناصر حسینی مهر با شاهکار هاینر مولر/ "مده‌آ-ماتریال" جایگزین "مسخ" شد

ناصر حسینی‌مهر اعلام کرد برای اجرا در سال ۹۹، نمایش "مده آ-ماتریال" اثر هاینر مولر را جایگزین نمایش "مسخ" کافکا کرد.

ایران آرت، ناصر حسینی مهر مدرس، مترجم، بازیگر و کارگردان تئاتر که طی ۲ سال اخیر قصد اجرای نمایش "مسخ" اثر کافکا را بر صحنه تئاتر داشت، درباره وضعیت فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر در سال ۹۹  گفت: طی یک سال اخیر متن کامل نمایشنامه "مده آ-ماتریال" اثر هاینر مولر را ترجمه کردم و جهت انتشار به یکی از ناشران تحویل دادم. ضمنا این نمایشنامه را برای اجرا به مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد دادم تا جایگزین نمایشنامه "مسخ" اثر کافکا شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده مجموعه تئاتر شهر، نوبت اجرا در پاییز سال ۹۹ در نظر گرفته شده است که امیدوارم شرایط فراهم شود تا "مده آ-ماتریال" را که به همراه "هملت ماشین" یکی از آثار مطرح دراماتیک جهان است، روی صحنه ببرم.

به گزارش مهر، حسینی مهر درباره موضوع نمایشنامه "مده آ-ماتریال" توضیح داد: موضوع نمایشنامه مده آ است که طی آن جهان امروز را مطرح می کند. این اثر پر از تصویر و جملات جادویی است و اجرای آن برای نسل جوان خیلی پرانگیزه خواهد بود.

این کارگردان تئاتر اظهار امیدواری کرد بعد از ۴ سال دوری از صحنه تئاتر، سال ۹۹ نمایش "مده آ-ماتریال" را که به عنوان یکی از آثار مدرن امروز جهان شناخته می شود روی صحنه ببرد.

وی در پایان سخنان خود درباره نحوه انتخاب بازیگران این اثر نمایشی، یادآور شد: "مده آ-ماتریال" ۳ بازیگر دارد و از این رو نیازی به انتشار فراخوان بازیگری نیست و از بازیگران خوبی که می‌شناسم برای حضور در این نمایش بهره خواهم برد.

 

ناصر حسینی مهر مسخ مده آ- ماتریال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین