کد خبر: 48431 A

تئاتری که یک میلیون دلار به نفع امور خیریه فروخت

تئاتری که یک میلیون دلار به نفع امور خیریه فروخت

تمامی درآمد حاصل از فروش این تئاتر به سازمان‌های خیریه اهدا خواهد شد.

ایران آرت: تئاتر "فلیبگ" با نویسندگی و بازی "فیبی والر-بریج" تاکنون بیش از ۱ میلیون دلار برای امور خیریه جمع‌آوری کرده و عرضه‌ی آن در آمازون پرایم ویدیو تا ۳۱ می تمدید شده است. این نمایش اولین بار اوایل ماه آوریل به صورت آنلاین منتشر و در آن زمان گزارش شد که تمامی درآمد حاصل از فروش آن به سازمان‌های خیریه از جمله "ان‌اچ‌اس" و "صندوق حمایتی فلیبگ" که از کارکنان سالن‌های تئاتر حمایت می‌کند اهدا خواهد شد.

به گزارش ۳۰نما، روز جمعه درای‌رایت، سوهو تئاتر، و آناپورنا تئاتر گزارش دادند که تاکنون از طرف مخاطبین در ۹۶ کشور بیش از ۱ میلیون دلار برای امور خیریه جمع‌آوری کرده‌اند. والر-بریج دو فصل سریال براساس این تئاتر برای آمازون اقتباس کرد و منتقدین را به وجد آورد. سریال "فلیبگ" سال گذشته شش جایزه‌ی امی را تصاحب کرد. نقدهای مثبت سریال موجب شکل‌گیری گمانه‌زنی‌های بسیار زیاد در مورد بازگشت "فلیبگ" برای فصل سوم شد، اما والر-بریج بارها تأکید کرده است که ترجیح می‌دهد سریال را با فصل دوم به پایان برساند و شاید در ۵۰ سالگی آن را ادامه ندهد.

fleabag-live-play-1024x617

والر-بریج با این حال تا چند سال آینده در آمازون باقی می‌ماند چرا که پس از موفقیت "فلیبگ" در امی سال گذشته، قراردادی ۲۰ میلیون دلاری با شبکه برای تولید محتوای تلویزیونی به امضاء رسانده است.

او فیلمنامه‌ی "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) از چندگانه‌ی "جیمز باند" که اکران آن به نوامبر آینده موکول شد را هم بازنویسی کرده و سریال "گریز" (Run) به تهیه‌کنندگی او به تازگی از شبکه‌ی HBO پخش شده است.

 

تئاتر فیبی والر-بریج فلیبگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین