کد خبر: 50048 A

دیوید لینچ: به همه کارهایم افتخار می‌کنم جز یک فیلم!

دیوید لینچ: به همه کارهایم افتخار می‌کنم جز یک فیلم!

دیوید لینچ، کارگردان سرشناس هالیوود به سوالی در مورد پروژه‌ای که بیش از همه به آن افتخار می‌کند، پاسخ داد.

ایران آرت: یکی از جنبه‌های مثبت قرنطینه پروژه‌ی "تئاتر دیوید لینچ" بود که به صورت یک صفحه‌ی یوتیوب توسط کارگردان "توئین پیکس" راه اندازی شد. او علاوه بر انتشار ویدیوهای روزانه از گزارش وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس و ویدیوهای هفتگی از آثار دستی‌اش، از این صفحه برای عرضه‌ی فیلم‌های کوتاه جدید و قدیمی استفاده کرده است. تازه‌ترین فیلم کوتاه او "داستان یک حشره‌ی کوچک" نام دارد که ۱۲ ژوئن منتشر شد.

لینچ با همکاری "سابرینا اس. ساترلند" تهیه‌کننده‌ی همیشگی‌اش، ویدیویی ۴۰ دقیقه‌ای از منتشر کرده و در آن به پرسش‌هایی که مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرده‌اند پاسخ می‌دهد. شاید جذاب‌ترین پاسخ او زمانی ارائه می‌شود که از او در مورد پروژه‌ای که بیش از همه به آن افتخار می‌کند سؤال می‌کنند.

لینچ به صراحت می‌گوید: "به همه‌ی کارهایم به جز "تل‌ماسه" (Dune) افتخار می‌کنم. از کار بر روی فیلم‌های مختلف لذت برده‌ام. مسئله‌ی مهم افتخار نیست بلکه لذت بردن از انجام کار است. من از کار بر روی تمامی این مدیوم‌های مختلف لذت برده‌ام. احساس می‌کنم خوش شانس بوده‌ام که توانسته‌ام از این کارها لذت ببرم و توانسته‌ام زندگی کنم."

به گزارش 30نما، لینچ اغلب فیلم "تل‌ماسه" را یکی از "غم‌های بزرگ" زندگی خود می‌داند چرا که استودیو بودجه‌ی لازم برای تولید این فیلم را تأمین نکرد و اجازه‌ نداد دیدگاه‌های هنری‌اش را در فیلم اجرا کند. فیلم "تل‌ماسه" چنان لطمه‌ای به لینچ زده که او در ماه آوریل گفت هیچ‌ علاقه‌ای به دیدن بازسازی فیلم به کارگردانی "دنی ویلنوو" ندارد چرا که خاطرات دردناکی را برای او زنده‌ می‌کند.

لینچ در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ در مورد دنیای آینده می‌گوید: "معتقدم که ما به عنوان یک دنیا در حال گذراندن یک مرحله‌ی انتقال هستیم. این دوران به اصطلاح تلخ باید سپری شود تا به دنیای بسیار بسیار بهتری برسیم. روش‌های قدیمی جای خود را به روش‌های جدید خواهد داد. آثار بسیار بیشتری، داستان‌های ترسناک، خلق شده‌اند و مردم دهه‌هاست که با این قبیل مسائل سر و کار دارند. آثار بیشتری پدید خواهد آمد. این ناراستی‌ها درست خواهد شد. در آنسوی این انتقال به نظر من، دوران بسیار خوبی خواهیم یافت. پایانی برای منفی‌گرایی و رنج. این چیزی است که به آن اعتقاد دارم و امیدوارم روی دهد."

 

دیوید لینچ توئین پیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین