کد خبر: 50321 A

سرنوشت تئاتر نوید محمدزاده و هوتن شکیبا چه شد؟

سرنوشت تئاتر نوید محمدزاده و هوتن شکیبا چه شد؟

این نمایش قرار بود اسفند‌ سال گذشته با بازی نوید محمدزاده و هوتن شکیبا در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود اما کرونا اجرای آن را متوقف کرد.

ایران آرت: سرانجام پس از مدتی بررسی و گفت‌وگو با اداره کل هنرهای نمایشی، گروه اجرایی نمایش "قهوه قجری" به این نتیجه رسیدند که با وجود بازگشایی سالن‌های تئاتر، اجرای خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

این نمایش که نوشته و کار آتیلا پسیانی است، اسفند‌ سال گذشته با بازی نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، اصغر پیران، نوید جهان‌زاده، روح‌الله حق‌گوی لسان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه بود اما کرونا اجرای آن را متوقف کرد.

بعد از اعلام بازگشایی سالن‌های تئاتر و سینما، گروه اجرایی این نمایش بررسی‌هایی را برای از سرگیری اجرای خود انجام دادند ولی امیرحسین دوانی که در این پروژه به‌عنوان دستیار کارگردان حضور دارد، به ایسنا گفته است که اجرای این نمایش فعلا منتفی است و ترجیح می‌دهیم آن را به زمانی دیگر که شرایط بهتر شده باشد، موکول کنیم.

وی گفته است: "در پروتکل‌ اداره کل هنرهای نمایشی برای بازگشایی تئاتر در دوران کرونا اعلام شده نیمی از ظرفیت سالن باید خالی بماند ولی هیچ‌کس مسئولیت زیانی را که به گروه‌ها وارد می‌شود، برعهده نمی‌گیرد. پیشتر مذاکراتی در مورد کسر بخشی از ۲۰‌درصد سهم انجمن هنرهای نمایشی از فروش این نمایش، کمک‌هزینه اجرا و خسارت کرونا برقرار بود ولی هنوز در این موارد به نتیجه قطعی نرسیده‌اند. اگر و اماهای بسیار دارند."

دوانی افزوده است: "از آنجا که با تصمیمات قطعی اداره کل هنرهای نمایشی درباره جبران خسارت گروه‌های تئاتری روبه‌رو نیستیم، بهتر دیدیم اجرای خود را به زمانی دیگر که شرایط بهتری وجود داشته باشد، موکول کنیم."

 

نوید محمدزاده آتیلا پسیانی هوتن شکیبا قهوه قجری امیرحسین دوانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین