کد خبر: 50329 A

داستین هافمن 83 ساله نقش پل نیومن را روی صحنه تئاتر بازآفرینی می‌کند

داستین هافمن 83 ساله نقش پل نیومن را روی صحنه تئاتر بازآفرینی می‌کند

داستین هافمن در سال 2021 قصد دارد با بازی در نمایشنامه "شهر ما" نوشته تورنتون وایلدر، نقشی را که پل نیومن در برادوی جاودانه کرد را بازآفرینی کند.

 ایران آرت: داستین هافمن بازیگر بزرگ تئاتر و سینما پس از دوری 22 ساله از صحنه، در حالی در سال 2021 روی صحنه خواهد رفت که او قصد دارد نقشی را که پل نیومن در سال 2002 آن را بازی کرد، بازآفرینی کند. 

اسکات رودین (Scott Rudin) تهیه‌کننده بزرگ تئاتر برادوی که دریافت 17 جایزه تونی را در کارنامه خود دارد؛ قصد دارد برای سال 2021 نمایشنامه "شهر ما" نوشته تورنتون وایلدر را به کارگردانی بارتلت شر (Bartlett Sher) و با بازی داسیتن هافمن روی صحنه آورد.

قرار است هافمن 83 ساله در این نمایشنامه در نقش "مدیر صحنه" بازی کند؛ نقشی که آخرین بار در سال 2002 پل نیومن در نمایشنامه "شهر ما" در برادوی اجرا کرد.

نقش "مدیر صحنه" در این درام کلاسیک، بر روی مساله زمان تاکید دارد؛ وایلدر با مطرح کردن این حقیقت که انسان‌ها فاقد این قدرت هستند که بتوانند از زمان پیشی بگیرند، در این نمایشنامه به بحث درباره این موضوع می‌پردازد که آیا انسان‌ها واقعا ماهیت با ارزش زمان و گذر آن را درک می‌کنند؟

داستین هافمن

سال 1989 آخرین باری که داستین هافمن در نقش "شایلاک" در نمایش "تاجر ونیزی" روی صحنه تئاتر رفت

هافمن در حالی قرار است در نقش "مدیر صحنه" نمایشنامه "شهر ما" روی صحنه رود که آخرین بار در سال 1989 در نمایش "تاجر ونیزی" شکسپیر و در نقش "شایلاک" بازی کرد و در همان سال نامزد جایزه تونی شد. هافمن پیش از آن نیز در سال 1984 در نمایشنامه "مرگ فروشنده" اثر آرتور میلر در نقش "ویلی لومان" بازی کرده بود که تحسین همگان را برانگیخت و درست یک سال بعد در اقتباس تلویزیونی از این نمایش که توسط فولکر شلوندورف (Volker Schlöndorff) انجام شد، بازی کرد و برنده جایزه امی شد.

اما ضلع سوم این نمایش بزرگ، کارگردان آن، بارتلت شر است که سال گذشته با اجرای اقتباسی از رمان "کشتن مرغ مقلد" هارپر لی برای نهمین بار نامزد جایزه تونی شد. شر 60 ساله که از او به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهیج‌ترین کارگردانان تئاتر موزیکال جهان یاد می‌کنند سال 2008 برای کارگردانی نمایش موزیکال "اقیانوس آرام جنوبی" برنده جایزه تونی شد.

 

 

کشتن مرغ مقلد هارپر لی داستین هافمن پل نیومن شکسپیر مرگ فروشنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین