کد خبر: 50783 A

تئاتر و موسیقی به انگلستان بازمی‌گردد

تئاتر و موسیقی به انگلستان بازمی‌گردد

طبق اعلام دولت بریتانیا اجرا در سالن‌های تئاتر و موسیقی مسقف انگلستان از اول آگوست از سر گرفته می‎‌شود.

ایران آرت: روز جمعه دولت بریتانیا در قالب بیانیه‌ای اعلام کرد اجرای زنده سالن‌های تئاتر و موسیقی انگلستان با رعایت فاصله اجتماعی از یکم آگوست امکان‌پذیر خواهد بود.

"اولیور دودن" وزیر فرهنگ و رسانه بریتانیا اعلام کرد :"هنرهای اجرایی بریتانیا در سراسر جهان شناخته شده است و من مفتخرم که توانسته‌ایم پیشرفت قابل توجهی در آغاز به کار این حوزه در فضای داخلی و با رعایت فاصله اجتماعی ایجاد کنیم. از ماه آگوست، سالن‌های تئاتر، موسیقی و سایر سالن‌های اجرا با رعایت نکات بهداشتی میزبان تماشاگران خواهند بود."

به گزارش ایسنا، برنامه از سرگیری اجراها در سالن‌های موسیقی و تئاتر فقط مختص انگستان خواهد بود و سایر بریتانیا را شامل نمی‌شود.

با آغاز فاز چهارم بازگشایی‌ها در بریتانیا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیرانه الزامی خواهد بود که از جمله این قوانین به لزوم کاهش ظرفیت سالن‌ها و کاهش تعداد بلیت‌ها، فروش بلیت ها به صورت اینترنتی، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی سالن‌ها و ... را شامل می‌شود.

خبر بازگشایی سالن‌های اجرا درحالی اعلام شده که دولت بریتانیا اخیرا از برنامه‌ی اختصاص کمک مالی 1.57 میلیارد پوندی به حوزه هنر، فرهنگ و میراث خبر داده بود.

 

تئاتر موسیقی کنسرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین