کد خبر: 52278 A

تئاتر شهر میزبان یک معلول ذهنی که جرم می‌کند و راهی زندان می‌شود

تئاتر شهر میزبان یک معلول ذهنی که جرم می‌کند و راهی زندان می‌شود

نمایش «بیداری» به کارگردانی داود دانشور از روز یکشنبه شانزدهم شهریور در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرای خود را آغاز کرد.

ایران آرت: نمایش «بیداری» با کارگردانی داود دانشور و نویسندگی ژولیان گارنر در حالی روز گذشته (یکشنبه ۱۶شهریور) روی صحنه رفت که اجرایش به قدرت‌الله صالحی، عضو فقید گروه سینما تئاترآیین اهدا شده است. این بازیگر پیشکسوت تئاتر کشورمان، فروردین امسال دار فانی را وداع گفت.

نمایش «بیداری»، روایت یک معلول ذهنی به نام یوهان است. او در اثر جرمی که مرتکب شده است، در زندانی تحت مراقبت قرار می‌گیرد .بعد از مدتی، او را به یکی از روستاهای اطراف شهر منتقل می‌کنند تا به زندگی طبیعی بازگردد اما آشنایی معلول ذهنی در روستا با یک زن اتفاقاتی را رقم می‌زند که پس از چند ماه موجب شگفتی می‌شود.

در  نمایش «بیداری»، رضا امامی درنقش یوهان، افشین زارعی در نقش ایورسن، فرزانه نشاط‌خواه در نقش اگنس و گیلدا حمیدی در نقش آنا به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «بیداری» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. ضمن اینکه بلیت این اثر نمایشی در روزهای دوشنبه هفدهم و سه شنبه هجدهم شهریور با بیست درصد تخفیف فروخته خواهد شد.

 

 

تئاتر شهر نمایش بیداری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین