کد خبر: 52578 A

بهنوش طباطبایی خبرساز در سال ۹۹/ از استایل‌های جنجالی تا همبازی شدن با گربه

بهنوش طباطبایی خبرساز در سال ۹۹/ از استایل‌های جنجالی تا همبازی شدن با گربه

بهنوش طباطبایی در سال‌های اخیر تغییرات خاصی در سبک زندگی‌اش ایجاد کرده. ورزش می‌کند، میکاپ‌های متنوع را امتحان می‌کند و با تازه‌ترین و جنجالی‌ترین استایل‌ها در مراسم‌های رسمی حضور می‌یابد.

ایران آرت: بهنوش طباطبایی اخیرا با انتشار عکس گربه اش(نارنگی) نوشت که با گربه محبوبش در نمایش عشق روزهای کرونا هم بازی شده است. بهنوش طباطبایی ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از مدت از وی جدا شد. دانش اموخته دانشگاه تهران است و متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در تهران. تحصیلات وی رایانه است اما دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران را گذراند.

جدید ترین فیلم هایی که بهنوش طباطبایی در آن ها نقش آفرینی کرده ماجرای نیمروز و غلامرضا تختی محصول سا ۱۳۹۷ بود. در سال ۹۸ بهنوش طباطبایی در تئاتر پرفروش مری پاپینز حضور یافت که فروش خوبی را در تالار وحدت تهران تجربه کرد. او با یکی از تولید کنندگان محصولات چرمی نیز همکاری دارد.

به نقل از روزیاتو، بهنوش طباطبایی در اینستاگرامش  خود را دانش آموخته روانشناسی معرفی می کند و معمولا در اینستاگرامش، مثل پرویز پرستویی، از جملات قصار بزرگان ادبیات ایران و جهان، مطالبی را به اشتراک می‌گذارد. او بیش از ۵۰۰ پست به اشتراک گذاشته و بیش از ۷ میلیون فالوئر دارد. بهنوش طباطبایی از جمله سلبریتی های سینما و تئاتر کشور است که بیش از ۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

پست جنجالی بهنوش طباطبایی که ۲۶ شهریور در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، بازتاب‌های زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی داشت. لباس مشکی با خال های سفید رنگ که با تی شرت مشکی رنگ ست شده بود و روی آن کلمه STAR WAR نقش بسته بود. او این لباس تابستانی را در نشست خبری تئاتر عشق روزهای کرونا بر تن کرده بود.

بهنوش طباطبایی

استایل تابستانی بهنوش طباطبایی 

عکاسی در فضای باز انجام شده و شاهد یک استایل شیک کژوال از بهنوش طباطبایی در آخرین روزهای تابستان ۹۹ هستیم. این عکس بیش از ۱۶۰ هزار لایک و ۳ هزار کامنت دریافت کرد. بعضی از کامنت ها توسط بهنوش طباطبایی هم پاسخ داده شد.
 

بهنوش طباطبایی

تیپ مشکی و سفید تابستانی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با انتشار این استایل در اینستاگرامش ، گفتاری از قیصر امین پور را که گفته بود: می کشم ناز یکی، تا به همه ناز کنم را به اشتراک گذاشت. عکسی که با کامنت پوران درخشنده نیز همراه شده بود و ۱۳۰ هزار لایک گرفت.


عکس بالا مربوط به استایل شیک بهنوش طباطبایی است که در سال ۱۳۹۵ برای مجله دیار گرفت. او ایمان انصافی و الهام حدادی را نیز به عنوان طراحان استایلش تگ کرده بود.
 


بهنوش طباطبایی این فوتوشوت را در تابستان منتشر کرده بود.

بهنوش طباطبایی در کنار استایل ها و فوتوشوت ها وسلفی هایش که در اینستاگرام به اشتراک میگذارد، معمولا کتاب هم به دوستانش معرفی میکند. کتابی که اخیرا بهنوش طباطبایی معرفی کرده است، کتاب هنر شناختن مردم نوشته پل دی تیگر با ترجمه محمد گذر آبادی است. این کتاب می گوید چگونه می توان دیگران را سریع ارزیابی کرد و به زبان خودشان با آن ها سخن گفت. مهراوه شریفی نیا و نیکی کریمی هم عادت دارند به هوادارانشان در طول سال، کتاب معرفی کنند.

بهنوش طباطبایی

معرفی کتاب توسط بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش استفاده نمی کند. اما به نظر می رسد بر خلاف برخی از سلبریتی ها، فالوئرهای وی فیک نباشد. موضوعی که در دیجیتال مارکتینگ تاثیر زیادی دارد. 

بهنوش طباطبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین