کد خبر: 55229 A

میزبانی سیرجان از اجرای صحنه‌ای دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حمایت شرکت گل‌گهر

میزبانی سیرجان از اجرای صحنه‌ای دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حمایت شرکت گل‌گهر

، از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۷ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد‌ه‌اند که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه به‌مدت ۴ روز در سیرجان اکران می‌شود و در هر روز شاهد دو اجرا در محل پلاتو تئاتر شهرداری و سالن فردوسی خواهیم بود.

ایران آرت: دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این جشنواره با همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، تئاتر خیابانی و صحنه‌ای از ۱۰ تا ۱۵ دی‌ماه در سه شهرستان سیرجان، رفسنجان و کرمان برگزار می‌شود.

بخش تئاتر صحنه‌ای این جشنواره به میزبانی شهرستان سیرجان و با حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان از ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۷ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد‌ه‌اند که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه به‌مدت ۴ روز در سیرجان اکران می‌شود و در هر روز شاهد دو اجرا در محل پلاتو تئاتر شهرداری و سالن فردوسی خواهیم بود.

 

سیرجان گل گهر گل گهر سیرجان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین