کد خبر: 57458 A

رفت و برگشت عجیب سینما و تئاتر در تهران/ سالن‌ها دوباره تعطیل شدند

رفت و برگشت عجیب سینما و تئاتر در تهران/ سالن‌ها دوباره تعطیل شدند

تنها یک هفته پس از بازگشایی مجدد سالن‌های سینما و تئاتر در تهران، با قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران سالن‌ها دوباره تعطیل شدند.

ایران آرت: مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تغییر رنگ کرونایی تهران از نارنجی به قرمز، از تعطیلی سالن‌های نمایشی تئاتر از ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایرنا، محسن حسن‌زاده عصر دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: طبق پگیری‌های صورت گرفته و با تغییر گروه مشاغل تئاتر و سینما از گروه ۲ به سه بازگشایی سینماها و سالن‌های تئاتر در دستور کار قرار گرفت اما با وضعیت قرمز کرونایی تهران تمام مشاغل گروه ۲ نیز تعطیل می‌شوند.

وی افزود: سالن‌های تئاتر از فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ تعطیل هستند. البته با پیگیری‌های انجام شده جلسه اضطراری درباره شهر تهران برگزار خواهد شد و اگر مصوبه‌ جدیدی در این جلسه درباره سینما و تئاتر وجود داشته باشد مبنای عمل ما قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، در حالی که چند روزی بیشتر از بازگشایی تماشاخانه‌های تئاتر در تهران نمی‌گذرد با تغییر رنگ کرونایی تهران به قرمز کرونا برای بار دوم در سال جدید در خانه‌ها و سالن‌های تئاتر  بسته شد.

تعطیلی مجدد سالن‌های سینما

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی از تعطیلی سینماهای تهران به دلیل قرار گرفتن پایتخت در شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

مسعود نجفی عصر دوشنبه در گفت‌وگو ایرنا اظهار داشت: صبح امروز دوشنبه ۱۶ فروردین با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کرونا در شهر تهران از نارنجی به قرمز تغییر کرد تا با توجه به قوانین تمامی مشاغل از جمله سینماها تعطیل شد.

وی افزود: طبق طبقه بندی اخیر سینماها به تازگی از مشاغل گروه سه به دو تغییرکرده بود تا در وضعیت نارنجی هم بتواند فعالیت کند اما حالا با قرمز شدن شهر تهران سینماها درباره تعطیل شد.

 

 

تئاتر سینما سالن تئاتر سالن سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین