کد خبر: 58222 A

تئاتر آنلاین فرهاد آئیش و همسرش در اینستاگرام

تئاتر آنلاین فرهاد آئیش و همسرش در اینستاگرام

گروه اجرای این نمایش گفته‌اندهدف‌شان این است که با افزایش روحیه نشاط در جامعه، به همبستگی مردم برای مبارزه با این پاندمی تلخ کمک کند.

ایران آرت: نمایش "خیابان سرزمین عجایب"  نوشته‌ی زیبیله برگ و ترجمه‌ی پروانه طاهری به کارگردانی مائده طهماسبی و به علت همه‌گیری ویروس کرونا، به‌صورت آنلاین در پلتفرم اینستاگرام، صفحه‌ی "تئاتر بازها" پخش خواهد شد. در این اجرای آنلاین فرهاد آئیش‌ به‌عنوان دراماتورژ، مائده طهماسبی را هم‌راهی‌ می‌کند.

گروه و مجموعه‌ اجرای این نمایش گفته‌اند هدف‌شان این است که با افزایش روحیه نشاط در جامعه، به  همبستگی مردم برای مبارزه با این پاندمی تلخ کمک کند.

فرهاد آئیش، یلدا عباسی زنجانی، ایمان سلگی و بهنام شرفی گروه بازیگران این اجرا را تشکیل می‌دهند و سایر عوامل گروه عبارتند از: امیرحسین فکری مدیر تولید، هومن معمار پناهی  تدوین‌گر، سینا کووایی طراحی و ترکیب صدا، شیدا منوچهری و یاسمن عابدیان گروه کارگردانی، امیرحسین حسینی، حمید صالحی و امیرحسین فکری تصویربرداران به‌عنوان گروه کارگردانی و فنی، فریده براتی طراح گرافیک، جواد ایزدی ساخت تیزر و امیر قالیچی و ایلیا شمس روابط عمومی و تبلیغات (تئاتربازها).

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن پخش آنلاین اجرای "خیابان سرزمین عجایب" در تاریخ  بیست و سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲ به پلتفرم‌ تئاتربازها در اینستاگرام به نشانی زیر مراجعه نمایند.

 

مائده طهماسبی فرهاد آئیش خیابان سرزمین عجایب پروانه طاهری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین