کد خبر: 67753 A

محمد رحمانیان

محمد رحمانیان حکم گرفت

محمد رحمانیان حکم گرفت

محمد رحمانیان به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد

ایران آرت: روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان خانه تئاتر ایران اعلام کرد در حکمی از سوی حمیدرضا نعیمی، رئیس این کانون، محمد رحمانیان به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد.  

بنا به این گزارش در ششمین جلسه‌ از دوازدهمین دوره‌ی هیئت مدیره‌ی این کانون، حکم دبیری محمد رحمانیان از سوی حمیدرضا نعیمی به ایشان اعطا شد.

متن حکم رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به منظور دبیری محمد رحمانیان برای این رویداد ملی فرهنگی به شرح ذیل است:  

محمد رحمانیان

هنرمند گرامی جناب آقای محمد رحمانیان

نهال جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دهمین دوره‌ی خود رسید. تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در نمایش‌‌نامه‌نویسی، کارگردانی و نیز تلاشهای بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر کشور، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران را برآن داشت تا جنابعالی را به عنوان دبیر دهمین دورهی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی کنیم. بدون ‌تردید حضور ارزشمندتان در برگزاری این رویداد ملی فرهنگی تأثیرگذار و افتخارآفرین خواهد بود. برای آن‌جناب در این رویداد بزرگ فرهنگی، توفیق روزافزون آرزومندم.

این گزارش در پایان یادآور شده است متن فراخوان دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در روزهای آتی منتشر می‌شود

 

محمد رحمانیان حمید رضا نعیمی آثار برتر ادبیات نمایشی ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین