کد خبر: 7340 A

ناکامی اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور و...

ناکامی اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور و...

یک نمایش لغو شد و حالا گروه نمایشی و سالن انگشت اتهام را به سوی دیگری نشانه رفته اند و از خجالت هم درآمده اند:

ایران آرت : نمایش "بوشاسپ دراز دست" به کارگردانی علی اتحاد و بازی رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، مهگل صفدری و اندیشه فولادوند که از یکم تیرماه در پردیس تازه تاسیس شهرزاد به روی صحنه بود، لغو شد.

مهدی علی‌نژاد مدیر داخلی پردیس تئاتر شهرزاد در توضیح این اتفاق گفت: به دلیل مشکلات درون گروهی، اجرای این نمایش لغو شد و افرادی که بلیت این نمایش را پیش خرید کرده بودند می‌توانید با مراجعه به سایت تیوال دلیل آن را جویا شوید.

 علی اتحاد کارگردان نمایش "بوشاسپ دراز دست"، اما مشکلات درون گروهی را نپذیرفت و عنوان کرد: اجرای این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد با دو مشکل جدی همراه بود. اول اینکه فاصله زمانی بین اجرای ما و نمایش بعدی بسیار کوتاه بود و این مسئله مخاطب، بازیگر و جابه‌جایی در دکور نمایش‌ها را دچار اشکال می‌کرد و هر دو گروه نمایشی متحمل زحمات بسیاری می‌شدند و در نتیجه کیفیت کار به مراتب پایین می‌‌آمد. در ابتدا خواستار تعامل با سالن شدیم، اما متاسفانه مدیریت پردیس همکاری‌های لازم را انجام نداد.

او در ادامه صحبت‎‌هایش خاطرنشان کرد: مسئله دوم بی‌احترامی مدیریت پردیس شهرزاد به عوامل گروه بود که چندین بار با پادرمیانی و الطاف آقای پارسایی حل شد و ما نیز چشم‌پوشی کردیم. اما حجم بی‌احترامی‌ها به جایی رسید که با وجود تمام هزینه‌ها بابت اجرا نمایش، از ادامه آن صرف‌نظر کردیم.

اتحاد ضمن بیان این موضوع که در آینده توضیحات تکمیلی در خصوص این اتفاق خواهم داد، اظهار داشت: به هر حال این سالن تازه تاسیس است و مشکلاتی دارد که ما تصورش را نمی‌کردیم. اما این اثر حاصل چند ماه فعالیت گروه من است و تلاش خواهیم کرد تا اجرای این نمایش  را در زمان و مکان مناسب دیگری ادامه دهیم. 

 

مهدی پاکدل اندیشه فولادوند رعنا آزادی ور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین