کد خبر: 70104 A

پرسپولیس| یحیی گل محمدی

بمب پرسپولیس خنثی شد؟ | ناامیدی یحیی از انتقال این ستاره به پرسپولیس

بمب پرسپولیس خنثی شد؟ | ناامیدی یحیی از انتقال این ستاره به پرسپولیس

ایران آرت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک دروازه بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

خبر انتقال عبدالرزاق حمدالله به پرسپولیس خیلی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته اما این انتقال غیر ممکن به نظر می‌رسد. 

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم الاتحاد و الهلال عربستان شاید تا سال گذشته اهمیت زیادی برای فوتبالدوستان ایرانی نداشت. اما امسال و پس از انتقال چند ستاره بزرگ دنیا به تیم‌های عربستانی این مسابقه مورد توجه قرار گرفت.

الاتحاد و الهلال شنبه شب در مسابقات جام باشگاه‌های عرب با هم روبرو شدند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک الهلال به پایان رسید. اما پس از پایان این مسابقه اتفاقی افتاد که هوش و حواس طرفداران پرسپولیس را به خودش معطوف کرد. 

نونو اسپریتو سرمربی الاتحاد پس از پایان مسابقه در نشست خبری درباره دلیل غیبت عبدالرزاق حمدالله مهاجم گلزن و مراکشی تیمش گفت: «او را به خاطر مصدومیت کنار نگذاشتم. حمدالله جایی در لیست ما ندارد و برای تعیین سرنوشت باید با او صحبت کنیم.»

حمدالله که یکی از مهم‌ترین بازیکنان الاتحاد بود پس از آمدن کریم بنزما به این تیم، جایش را در ترکیب اصلی از دست داده و گویا از وضعیتش ناراضی است. به همین دلیل در اختیار باشگاه قرار گرفته و به احتمال قریب به یقین از این تیم خواهد رفت. 

عبدالرزاق حمدالله

اهمیت این خبر برای پرسپولیسی‌ها در این بود که از چند روز پیش شایعه مذاکره مدیران این باشگاه با حمدالله به گوش می‌رسید. در ابتدا هواداران پرسپولیس، این خبر را چندان جدی نمی‌گرفتند اما پس از اتفاقات اخیر موضوع برای آنها هم جدی‌تر شده است.

با این وجود به نظر می‌رسد همه این سر وصداها مربوط به فضای مجازی است و در واقعیت این اتفاق نخواهد افتاد. چون بین قیمت حمدالله و بودجه باشگاه پرسپولیس، اختلاف زیادی وجود دارد که اصلا قابل مذاکره نیست. 

قیمت حمدالله همین امروز که 32 ساله است حداقل 3 میلیون دلار است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس فقط 500 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی بودجه دارد. البته با این قیمت مهاجم خوب و گلزنی در دسترس نیست. در بهترین حالت و اگر یکی در حد یورگن لوکادیا پیدا شود پرسپولیس می‌تواند یک میلیون دلار هزینه کند که این مبلغ هم فاصله زیادی با قیمت حمدالله دارد.

به همین دلیل هم هست که یحیی گل‎محمدی درخواستی از مدیران باشگاه برای جذب این مهاجم مراکشی نداشته. چون خودش هم خوب می‌داند حمدالله با این پول‌ها به ایران نمی‌آید

پرسپولیس یحیی گل محمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین