کد خبر: 14552 A

20عکس‌‌همسر جذاب‌ آقای‌فوتبالیست!

ایران‌آرتسسک فابرگاس فوتبالیست 30 ساله قرار است پس از 7 سال با نامزد خودش که لبنانی و 42 ساله است، ازدواج کند.

 

همه چیز درباره نامزد سسک فابرگاس

سسک فابرگاس بالاخره تصمیم گرفته تا به زندگی خود سر و سامان بدهد و تجربه جدیدی را آغاز کند. هافبک اسپانیایی چلسی قصد دارد در هفته آینده رابطه خود با دانییلا سمعان را رسمی کند. رابطه‌ای که 7 سال پایدار بوده و خبر ازدواجشان حسابی در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرده است.
 

12 سال بزرگتر
در دنیای امروز دیگر سن و سال معنی ندارد و مهم نیست که مرد از زن بزرگتر باشد یا بر عکس. این اتفاق بیشتر در بین چهره‌های مشهور رواج دارد. از امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه که همسرش 25 سال از خودش بزرگتر است و معلم دوران مدرسه‌‌اش بوده گرفته تا جرارد پیکه که 10 سال از شکیرا کوچکتر است یا زلاتان که همسرش 11 سال از خودش بزرگتر است، همگی در این دایره قرار می‌گیرند. برای سسک فابرگاس همچنین اتفاقی رخ داده است. فابرگاس در حالی عاشق دانیلا شده که او 42 ساله و 12 سال از سسک بزرگتر است. اتفاقی که از نظر فابرگاس 30 ساله اهمیتی ندارد.
 

جدا شده همراه 2 فرزند
خانم سمعان قبل از اینکه با فابرگاس آشنا شود یک ازدواج دیگر داشت. او همسر شخصی به نام الی تکتوک بود که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های ماریا و ژوزف هستند. فرزندان ازدواج قبلی دانییلا هم‌اکنون با خودش زندگی می‌کنند.
 


سسک فابرگاس و نامزد 42 ساله اش!

سسک فابرگاس و نامزد 42 ساله اش!

3 فرزند از سسک
فابرگاس و سمعان از سال 2011 رابطه‌شان را باهم شروع کردند که در این مدت صاحب 3 فرزند شدند. لیا اولین فرزندشان بود که اکنون 4 سال دارد، کاپری سال 2015 به دنیا آمد و اخیراً هم در ماه آوریل یک فرزند دیگر به اسم لئوناردو را صاحب شدند. با 2 فرزندی که دانیلا از ازدواج قبلی‌‌اش داشت جمع خانواده فابرگاس به 7 نفر می‌رسد تا جزو خانواده‌های پرجمعیت قرار بگیرند.
 

اولین ملاقات
داستان به سال 2011 برمی‌گردد و زمانی که سسک در آرسنال حضور داشت و هنوز به بارسلونا برنگشته بود. یک‌بار که فابرگاس برای صرف غذا در یک رستوران ژاپنی واقع در لندن حضور پیدا کرده بود، دانییلا را می‌بیند. باتوجه به اینکه پسر دانییلا یعنی ژوزف بسیار به فابرگاس علاقه‌مند بود، به سمت میز سسک رفت و از او برای پسرش تقاضای امضا کرد. ظاهراً سسک از خانم دانیلا خوشش می‌‌آید و دو طرف باهم شماره رد و بدل می‌کنند. داستان دیگر این است که عده‌ای می‌گویند دانیلا موقع خروج از رستوران، شماره تلفنش را روی میز فابرگاس گذاشته است. 
 

خیانت به تکتوک
این در حالی بود که به گفته الی تکتوک همسر سابق دانیلا که یکی از تاجران ثروتمند لندن است، در آن زمان دانیلا هنوز همسرش بود و با ادامه دوستی با سسک به او خیانت کرد. تکتوک که هنوز فابرگاس را بابت از دست دادن همسرش مقصر می‌داند پس از کشمکش‌های دو طرف برای جدایی، از سوی دادگاه به پرداخت یک میلیون پوند به همسرش محکوم شد تا طلاق صورت بگیرد و دانیلا با جیبی پر پول به سمت سسک برود!
 

دوستان صمیمی
دانییلا چند سالی است که با آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی دوستی صمیمانه‌ای دارد و به همین دلیل خود فابرگاس و مسی هم در اکثر تعطیلی‌ها در کنار هم به همراه همسرانشان دیده می‌شوند. همسر لوئیس سوارس هم مدتی است که به جمع دانییلا و آنتونلا اضافه شده و ارتباط دوستانه‌ای بین آنها شکل گرفته است.

 

 

iranart

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سسک فابرگاس دانیلا سمعان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین